Skravletråd

ja hehe lurt:)
bryluppet er i Ukraina of andre reisen i Tyrkia....

ble litt oppgitt...syns det er i grunn idiotisk å spørre oss om Tyrkia uten barn i det hele tatt...de vet godt hva jeg mener liksom;)har vel nevnt de vennene før tror jeg...sa vi kunne være med om vi tok med barna i det og det tidsrommet etter jef fikk sjekket hva penger vi faktsik har. allerede en del turer på oss i år....nei de skulle spørre noen andre da:hilarious::hungover:
Tror ikke jeg hadde tatt med barn til Ukraina..
Og så merkelig av de vennene. Burde jo være enkelt å forstå det :)
Når skal dere på cruise?

Lurer på hva jeg skal lage på søndag, får besøk :) bare to ekstra..

Takk :) Ja, det meste ordner seg vet du. Jeg stresser ikke med denne dåpen, for meg er seremonien i kirken det viktigste. Og siden hun blir det eneste dåpsbarnet den søndagen så får vi vel skifterommet for oss selv og hehe :p

Nei, stressnivået er ikke høyt her i huset heller... Vil bare det skal bli en fin dag for alle!

går nå ganske raskt å fikse når man først begynner tenker jeg...men jeg er flink til å gi opgaver videre også da:phvor mange blir dere?

Det blir en enkelt stil med rosa, sølv og hvitt! Gidder ikke okke for mye med det!, viktigste er å bruke tiden sammen med familie på begge sider :)
Vi blir ikke mer enn 25 med stort og smått! Søsteren med familie til mannen kommer ikke.

Tror jeg lager lasagne på søndag jeg :) men med laks eller kjøttdeig tro..

Jeg bruker også ravelry endel! :) Høres bra ut det! Hjemmelaget konfekt er spennende da :D

Koster 700-800kr for kaken :) Kan velge om vi vil ha bilde på, hmm.. Må tenke på det :) ! Hadde fra samme sted til eldste, veldig god kake. Valgte bringebær og vaniljekrem...!
Ja,finner mye der selv:) Bør kanskje prøve meg på den selv om den virker litt vanskelig for meg:p
Ja har ikke laget så mye av det før. blir spennende:D

oki, bakeri da:)>?
nyskjeerig for baker jo litt på bestilling selv:)

Tror ikke jeg hadde tatt med barn til Ukraina..
Og så merkelig av de vennene. Burde jo være enkelt å forstå det :)
Når skal dere på cruise?
Nei, og det skal vi ikke heller. Hun er derfra nemlig. Kompis av mannen som gifter seg.
De burde igrunn det ja:p
I aug:D:D:D:D:D

Hei! Bra med oss :) Hva med dere?
Her er alt bra! Tror det har vært økedag her idag. Første gangen jeg har merka no særlig til disse beryktede økedagene. Men nå syns jeg at jeg har amma nesten hele dagen! Hatt barsel gruppa mi her på lunsj og kaffe idag da :) koselig

Det blir en enkelt stil med rosa, sølv og hvitt! Gidder ikke okke for mye med det!, viktigste er å bruke tiden sammen med familie på begge sider :)
Vi blir ikke mer enn 25 med stort og smått! Søsteren med familie til mannen kommer ikke.
Helt enig!
Her blir vi faktisk også 25:D Er så heldig at en lager gratis snitter til hele gjengen. kaker baker jeg selv.
har det meste av pynt

Her er alt bra! Tror det har vært økedag her idag. Første gangen jeg har merka no særlig til disse beryktede økedagene. Men nå syns jeg at jeg har amma nesten hele dagen! Hatt barsel gruppa mi her på lunsj og kaffe idag da :) koselig
Så hyggelig da!
Hvor ofte ammer du vanligvis?

Her er alt bra ja :) vært litt snø i lufta idag. Mens her for et par dager var det skikkelig vårstemning. Snøsmelting og deilig varme fra sola.

Snart vinterferie. Da skal vi ut å fly :)
Hvor skal dere? :)

Back
Topp