KanskjeSovet for mye ?ikk vant til å legge deg så tidlig?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KanskjeSovet for mye ?ikk vant til å legge deg så tidlig?
![]()
Da har du sikkert sovet for lengeKanskjehaha skjønner ingenting! Sitter å gnir meg i øynene, mer enn J faktisk
![]()
AbsoluttSå deilig ♡ Viktig å være bevisst på det også, og være takknemlig![]()
Det hadde jegHåper du har en fin dag på jobb da,,til tross for lite søvn![]()
Haha jeg tror faktisk det. La meg jo drit tidlig i gårDa har du sikkert sovet for lenge![]()
Hehe! Er sikkert hyggelig for dem å kunne stille opp også daAbsoluttdet er det. Blitt mye takk fra meg i det siste
![]()
Ja. Kroppen ekke vant til detHaha jeg tror faktisk det. La meg jo drit tidlig i går![]()
Ja. De får jo masse tid med frøkna og såHehe! Er sikkert hyggelig for dem å kunne stille opp også da![]()
Vinn vinn for alle detJa. De får jo masse tid med frøkna og så![]()
JaVinn vinn for alle detJeg bor jo et stykke unna familien min, men har en fantastisk svigermor heldigvis da. Hun er en veldig viktig person i barna mine sine liv
![]()
Ååh....det er stas!Må jo juble litt for at jenta mi satte seg opp på rumpa for første gang idag♡♡
Jaa. Så gøyÅåh....det er stas!![]()
Litt bedre, ikke noe feber hittil idagHvordan er formen i dag ?
God bedring til snuppa diNei, skal jeg dra meg ut av senga og lage frokost til storebror så vi får ham på skolen da etterhvert?
Mellomste har halsbetennelse, feber og sår hals i tillegg til hoste,så hun blir hjemme.
Uff, høres kjipt utGod morgen
Møkka natt, våken 5 ganger mellom 23.30 og 03.30, null søvn etter 3.30..
Gleder meg til å ta helg etter jobb i dag kjenner jeg.
Hurra for null feberLitt bedre, ikke noe feber hittil idag
Takk som spør![]()
Lov å håpe på detUff, høres kjipt ut
Håper neste natt blir bedre!
Sitter på flyplassen og skal snart fly i 2 timer for å komme hjemHva er planene for ettermiddagen?