Skravletråd februar!

Ja det er det.

I dag tok vi en tur ut på senteret da. Måtte lufte oss litt
Hun er jo på andre dagen uten feber nå, så er bare den tette nesa og hosten.
Hun skal få prøve seg i bhg i morgen, de skal på forestilling om kardemomme by som ungdomsskolen har satt opp. Det kommer hun til å digge.
Så har snakket med bhg og avtalt at jeg kjører henne dit, og så tar de med en vogn som de yngste kan bytte på å sitte i på vei tilbake til bhg.
Og så har de lav terskel på å ringe meg hvis de ser hun blir for sliten.
Men hun har fri hele neste uke, så ser for meg at det kan være godt å få lekt litt også i morgen.
Det vil jeg tro hun gjerne vil få med seg ja :)

Spør her før jeg kommer å skravle: Pepsi max er trygt å drikke ikke sant? :) fått cravlings på det. Drukket alt fra en halv halvliter til en halvliter hver dag siden tirsdag nå :p

Ha en fin kveld :D kommer å skravler når snuppa sover :)

Spør her før jeg kommer å skravle: Pepsi max er trygt å drikke ikke sant? :) fått cravlings på det. Drukket alt fra en halv halvliter til en halvliter hver dag siden tirsdag nå :p

Ha en fin kveld :D kommer å skravler når snuppa sover :)
Ikke farlig,men inneholder vel koffein på lik linje som cola vil jeg tro? Så begrens. Alt med måte :) men 1 liter daglig er vel maks. Er det jeg mener å huske

Der var frøkna sovna. Spent på om det faktisk ble 3 lur eller senga. Soving idag ble mye tull og andre lur ble tatt alt for sent. Så middag ble kvelds og kveld ble tidlig :p

God morgen :-). Mini våknet i 6 tiden i dag. Kjenner jeg kunne trengt litt mer søvn. Formen er heller ikke helt på topp, vondt i magen og utslitt etter heftige kynnere i går kveld og deler av natten
Håper du har fått litt hvile på dagen idag?:)

Ikke farlig,men inneholder vel koffein på lik linje som cola vil jeg tro? Så begrens. Alt med måte :) men 1 liter daglig er vel maks. Er det jeg mener å huske
Ja alt med måte da :) tenkte på kunstig søtstoff, men det er KRISE å ikke få dette og omtrent det eneste jeg klarer. Klarer ikke drikke vann da må det være romtemperatur :p

Ja, stemmer.. var dere som var i flyttinga ja. Dere trives i det nye huset?
Ja. :) joda, vi trives. Kjenner jeg gleder meg voldsomt til gubben flytter inn i helga. :) frøkna var virkelig slitt meg ut den halvannen uken vi har vært helt alene :p og midt i flytting.

Ja alt med måte da :) tenkte på kunstig søtstoff, men det er KRISE å ikke få dette og omtrent det eneste jeg klarer. Klarer ikke drikke vann da må det være romtemperatur :p

Et glass i ny og ne tar ikke skade. Bare ikke overdriv drikkingen du ;)

Spennende kveld. Jeg er så sliten etter den siste tiden, at halvparten kunne vært nok. Frøken som kever alt for mye, og jeg strekker liksom ikke over alt. Sprunget opp nå noen ganger sa hun plutselig våkner og hyler :( får så vondt i meg når hun våkner sånn. Tenkte å endelig lage meg middag nå som hun var sovnet. Men kjenner jeg det rett, må jeg bare droppe det og springe resten av kvelden :/

Back
Topp