God morgen
. Mini våknet i 6 tiden i dag. Kjenner jeg kunne trengt litt mer søvn. Formen er heller ikke helt på topp, vondt i magen og utslitt etter heftige kynnere i går kveld og deler av natten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har de gitt seg nå?God morgen. Mini våknet i 6 tiden i dag. Kjenner jeg kunne trengt litt mer søvn. Formen er heller ikke helt på topp, vondt i magen og utslitt etter heftige kynnere i går kveld og deler av natten
For det meste ja heldigvisHar de gitt seg nå?
Det er braFor det meste ja heldigvis![]()
JeppJa lenge siden det var så stille
Ja gleder megHøres ut som er veldig fin helg
Vi sov godt både mor og babyHåper du fikk sove godt i natt
God bedring til mellomste!Nei, skal jeg dra meg ut av senga og lage frokost til storebror så vi får ham på skolen da etterhvert?
Mellomste har halsbetennelse, feber og sår hals i tillegg til hoste,så hun blir hjemme.
Ikke noe spennende.Ja gleder meg
Hva skal du i helgen?
Henger litt etter på søvnfrontenSover mye hørtes ut som fin plan
Hvorda liker du eggene?Venter på at eggene skal bli ferdig, snille mannen som koker de![]()
Mangler 140 innleggJepphvordan ligger du ann med målet ditt?
Makaroni den gangen herMakaroni og egg
Du da?
God bedring til frøknaGod morgen!
Snart får Storebror på skolen.
Frøkna hjemme en dag til. Nå er jeg lei sykdom![]()
Ja, så kan man sovne til igjen...Nei, skal jeg dra meg ut av senga og lage frokost til storebror så vi får ham på skolen da etterhvert?
Mellomste har halsbetennelse, feber og sår hals i tillegg til hoste,så hun blir hjemme.
Håper detHe he går over etterhvert
Nå moter jeg meg opp til å gå i kjelleren og hente klærne. Liker overhodet ikke kjellereDet blir vel gjerne tomt etterhvert ja