Skravletråd februar!

Nå sover hun :) ikke bare bare med voksesmerter :(

Håper jeg får sove før idag. Fikk pratet med mannen ❤️

Etter tre timer søvn er poden utslitt etter en lang dag med luft i magen. Egenlig hadde vi ammet nå men poden ligger i sengen sin og er utslitt etter gårsdagen luftangrep. Så har ikke hjerte til å vekke fordi det er fast mat tid. Det er to timer siden han hang fast i puppen... Men det gjorde seg med frokost

Håper dere andre ikke har hatt våken natt . Unner ingen det.

Etter tre timer søvn er poden utslitt etter en lang dag med luft i magen. Egenlig hadde vi ammet nå men poden ligger i sengen sin og er utslitt etter gårsdagen luftangrep. Så har ikke hjerte til å vekke fordi det er fast mat tid. Det er to timer siden han hang fast i puppen... Men det gjorde seg med frokost

Håper du får sove litt nå på morgenkvisten :) og at lille blir bedre i magen.

Håper du får sove litt nå på morgenkvisten :) og at lille blir bedre i magen.

Nei, skal jeg dra meg ut av senga og lage frokost til storebror så vi får ham på skolen da etterhvert?

Mellomste har halsbetennelse, feber og sår hals i tillegg til hoste,så hun blir hjemme.

Nei, skal jeg dra meg ut av senga og lage frokost til storebror så vi får ham på skolen da etterhvert?

Mellomste har halsbetennelse, feber og sår hals i tillegg til hoste,så hun blir hjemme.
Uff da. God bedring til mellomste

God morgen

Møkka natt, våken 5 ganger mellom 23.30 og 03.30, null søvn etter 3.30..
Gleder meg til å ta helg etter jobb i dag kjenner jeg.

Back
Topp