Aah. Sånn settNekte å legge seg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aah. Sånn settNekte å legge seg![]()
Håper du fikk en god prat og mer søvnHåper jeg får sove før idag. Fikk pratet med mannen![]()
God morgenDa sier jeg god natt. Kanskje er jeg litt mer aktiv i morra![]()
Takk snuppaUff da
God bedring
Var du møkkete?Får vel ta en dusj jeg
Håper du fikk en god nattHatt det fint.
Er ganske sliten, så har allerede vært i dusjen og er i seng
Håper du får sove litt nå på morgenkvistenEtter tre timer søvn er poden utslitt etter en lang dag med luft i magen. Egenlig hadde vi ammet nå men poden ligger i sengen sin og er utslitt etter gårsdagen luftangrep. Så har ikke hjerte til å vekke fordi det er fast mat tid. Det er to timer siden han hang fast i puppen... Men det gjorde seg med frokost
Håper dere andre ikke har hatt våken natt . Unner ingen det.
Håper du får sove litt nå på morgenkvistenEtter tre timer søvn er poden utslitt etter en lang dag med luft i magen. Egenlig hadde vi ammet nå men poden ligger i sengen sin og er utslitt etter gårsdagen luftangrep. Så har ikke hjerte til å vekke fordi det er fast mat tid. Det er to timer siden han hang fast i puppen... Men det gjorde seg med frokost
Håper dere andre ikke har hatt våken natt . Unner ingen det.
Det blir vel gjerne tomt etterhvert jaJaa. Begynte å bli helt manko på smekker, klær og håndduker nå så veldig deilig
He he går over etterhvertDet har vel egentlig vart i månedsvis allerede så den har jeg gitt opp![]()
Håper du fikk sove godt i nattDa sier jeg god natt. Kanskje er jeg litt mer aktiv i morra![]()
Hvordan er formen i dag ?Takk snuppa![]()
Ha ha ja jeg var så klart detVar du møkkete?![]()
Uff da. God bedring til mellomsteNei, skal jeg dra meg ut av senga og lage frokost til storebror så vi får ham på skolen da etterhvert?
Mellomste har halsbetennelse, feber og sår hals i tillegg til hoste,så hun blir hjemme.