Det blir nok braVi sitter å spiser frokost I et heidundrende bråk.jeg har nok snart hull i veggen på stuen
og nye vinduer!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir nok braVi sitter å spiser frokost I et heidundrende bråk.jeg har nok snart hull i veggen på stuen
og nye vinduer!
![]()
Kom du deg ut??det er vanskelig å komme ut i dag med poden, vel 3 forsøk nå alle gode ting er tre?;P
Det hørtes i grunn deilig utHurra, endelig en helg uten planer!!
Alltid best å bli ferdig med detMen ville betale regninger jeg
Blir fort klamme men ellers hode dresserherregud det blåser idag.... skal få i meg noe mat så sove en time tenkte jeg
noen som har erfaring med name it softshell dressene? jeg fant virkelig verden søteste dress der nemlig!![]()
Hvordan gikk det?Da er vi hjemme igjen fra sykehuset![]()
Jeg fant min!! Leita litt ekstra og den var bare lagt i gubben si skuff og ikke mi. HurraBare hyggelig; )
Måtte du kjøre langt??Vært lite skravling på meg idag gitt. Lille J sliter meg ut i disse dager![]()
Nå måtte vi på biltur for å få henne til å sove, så langt har vi ikke lykkes![]()
Jeg har vært på jobbHva gjør dere flotte damer idag da?![]()
Ja, det blir det helt sikkertDet blir nok bra![]()
Der er det jaAlltid best å bli ferdig med det![]()
Hurra!Jeg fant min!! Leita litt ekstra og den var bare lagt i gubben si skuff og ikke mi. Hurra
Kos deg med guttaHilser på fra kontoret
Straks ferdig, hente gutta og hjem..
Vi har kjørt en timeMåtte du kjøre langt??![]()
Ja klager ikke på denFin start på dagen det![]()
Grei dag på jobb da?Jeg har vært på jobb