Skravletråd februar!

Her sitter jeg ved siden av frøkna som leker og prøver å få henne til å leke litt alene. Hun bare jamrer for det meste.

Fikk sove en god lur istad md henne så mulig jeg tar neste lur som trilletur :) har ikke trilla enda her vi bor :) må bare få barnevogna ned ved garasje først. Det er så bratt at jeg ikke tør å sette uttfor med ungen i vogna :p

Deilig å komme seg ut en tur :) her blåser det skikkelig surt så var ikke veldig deilig ute, men var godt å komme inn etter 7 km i vind da :D nei da kan det være greit å ikke ha hu i vogna ned der.

skal en tur på barnas hus sammen med bestevenninnen min og nevøen min på 3 uker nesten :)

Kom oss opp nå. Mor har spist frokost og vesla skal snart ha formiddagsmat. Ute så tidlig for da?
Oii oii hoho noen som har sovet lenge :D
Nei her så våkna J kl 6 :o ville ikke sove. Så da klokka ble 8:30 gikk vi en trilletur. Men hun sov ikke så lenge :p nå sover hun igjen. Håper hun sover leeeeenge :D jeg er dæv trøtt.

nei får komme meg ut av sengen. blåser vekk ute så må ha mer klær på meg :p

snakkes jenter :D

Random quote, men så deg på fb og så fine dere er altså deg og frøkna di!

Det blir vel koselig :)
Ja, for all del. Så lenge mellomste blir frisk, hun er hjemme med feber og forkjølelse på andre dagen nå. Egentlig skulle vi feiret barnebursdag i helga også, men det blir neste helg, samme helg som ei anna jente i barnehagen.

Jaja. Besøk av svigerfar og familien er jo kjekt det. Har ikke sett dem siden sommerferien

herregud det blåser idag.... skal få i meg noe mat så sove en time tenkte jeg :)
noen som har erfaring med name it softshell dressene? jeg fant virkelig verden søteste dress der nemlig! :)
Hørt mye positivt om de, har aldri prøvd selv da :)

Røntgen av lungene til lillemor :) det gikk fint, litt skriking fordi de måtte holde henne fast, men fort og gæli egentlig
Godt de fikk tatt bildene, når får dere svar?

Hva gjør dere flotte damer idag da? ;)
Har vært noen timer på jobb, Snekkerne bråket sånn at jeg tok litt fri og var på jobb, de hadde litt tid å snakke med meg i dag :)
Også har jeg vært på svømming med fysio. Nå ligger jeg i sengen og venter på at snekkerne skal bli ferdig så skal jeg hente snuppa.
Hva hsr du gjort? Hvordan er humøret på tippa i dag?

Vært lite skravling på meg idag gitt. Lille J sliter meg ut i disse dager :p

Nå måtte vi på biltur for å få henne til å sove, så langt har vi ikke lykkes :p

Back
Topp