koselig med trilletur!Ikke så lenge siden jeg og frøkna stod opp fra lur vi og. Nå har hun fått mellommåltid og jeg undrer på å trille tur![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
koselig med trilletur!Ikke så lenge siden jeg og frøkna stod opp fra lur vi og. Nå har hun fått mellommåltid og jeg undrer på å trille tur![]()
Her sitter jeg ved siden av frøkna som leker og prøver å få henne til å leke litt alene. Hun bare jamrer for det meste.
Fikk sove en god lur istad md henne så mulig jeg tar neste lur som trilleturhar ikke trilla enda her vi bor
må bare få barnevogna ned ved garasje først. Det er så bratt at jeg ikke tør å sette uttfor med ungen i vogna
![]()
Kom oss opp nå. Mor har spist frokost og vesla skal snart ha formiddagsmat. Ute så tidlig for da?God morgenher har jeg akkurat spist frokost. Lille J har nettopp våkna. Var ute å trillet 8:30 idag
![]()
Blåser bra surt her daut å trille kanskje? Vi tenker det her![]()
Oii oii hoho noen som har sovet lengeKom oss opp nå. Mor har spist frokost og vesla skal snart ha formiddagsmat. Ute så tidlig for da?
Det blir vel koseligTvert imot her. En helg med besøk
Ja, for all del. Så lenge mellomste blir frisk, hun er hjemme med feber og forkjølelse på andre dagen nå. Egentlig skulle vi feiret barnebursdag i helga også, men det blir neste helg, samme helg som ei anna jente i barnehagen.Det blir vel koselig![]()
Nå lurer jeg veldig på hvem du egentlig skulle ha quotet herRandom quote, men så deg på fb og så fine dere er altså deg og frøkna di!
Hørt mye positivt om de, har aldri prøvd selv daherregud det blåser idag.... skal få i meg noe mat så sove en time tenkte jeg
noen som har erfaring med name it softshell dressene? jeg fant virkelig verden søteste dress der nemlig!![]()
Hurra, på fredag kommer mannen hjem, og han skal ha fri i helgen!!!Hurra, endelig en helg uten planer!!
Godt de fikk tatt bildene, når får dere svar?Røntgen av lungene til lillemordet gikk fint, litt skriking fordi de måtte holde henne fast, men fort og gæli egentlig
Har vært noen timer på jobb, Snekkerne bråket sånn at jeg tok litt fri og var på jobb, de hadde litt tid å snakke med meg i dagHva gjør dere flotte damer idag da?![]()
Ja!Ojoj. Mye som skjer![]()
Men ville betale regninger jegDa får du gleden av penger på konto litt til![]()
Bare hyggelig; )Bra du sa det! Jeg har rota bort minmå bestille ny