Tvert imot her. En helg med besøkHurra, endelig en helg uten planer!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tvert imot her. En helg med besøkHurra, endelig en helg uten planer!!
Lige mådeGod morgensovnet i 3 tiden i natt ... Nå spiser snuppa frokost også skal vi kle på oss å komme oss avgårde til bhg
ha en fin dag
![]()
hva har dere gjort? hvordan gikk det?Da er vi hjemme igjen fra sykehuset![]()
Røntgen av lungene til lillemorhva har dere gjort? hvordan gikk det?![]()
husker det var det samme med hoftene til N, men barna er utrolig flinke egentligRøntgen av lungene til lillemordet gikk fint, litt skriking fordi de måtte holde henne fast, men fort og gæli egentlig
Ja de er jo dethusker det var det samme med hoftene til N, men barna er utrolig flinke egentlighåper de ikke finner noe
![]()
skjønner det. ikke godt å ikke viteJa de er jo detjeg håper egentlig at de finner noe, så vi får noen svar
Nei det er ikke detskjønner det. ikke godt å ikke vite![]()
Hva gjør dere flotte damer idag da?![]()
Hei heinei nå sitter jeg bare å ser på lillebror som driver å roter litt rundt i stua før han skal sove og jeg må få gjort litt husarbeid
har allerede hvert ute å gått i dag så nå er det bare barn og leiligheten på programmet egentlig Hehe hva gjør du i dag da?
Hvordan gikk det?Da er vi hjemme igjen fra sykehuset![]()
Ojoj. Mye som skjerVi sitter å spiser frokost I et heidundrende bråk.jeg har nok snart hull i veggen på stuen
og nye vinduer!
![]()
ut å trille kanskje? Vi tenker det herGod morgen. Hva skal vi finne på i dag da tro ? Spise frokost hvertfall. Lillemor har nettop fått den på senga![]()
nettopp sovet jeg så vet ikke hva planen er riktig endaHva gjør dere flotte damer idag da?![]()
Hvorfor er det vanskelig? Vrien idag?det er vanskelig å komme ut i dag med poden, vel 3 forsøk nå alle gode ting er tre?;P
Ikke så lenge siden jeg og frøkna stod opp fra lur vi og. Nå har hun fått mellommåltid og jeg undrer på å trille turnettopp sovet jeg så vet ikke hva planen er riktig enda![]()
Tenker det samme! Vil ha gubben hjem!God morgen! Er det helg snart??? Trøtt!