Skravletråd februar!

Røntgen av lungene til lillemor :) det gikk fint, litt skriking fordi de måtte holde henne fast, men fort og gæli egentlig
husker det var det samme med hoftene til N, men barna er utrolig flinke egentlig :) håper de ikke finner noe :)

Hva gjør dere flotte damer idag da? ;)

Hei hei :) nei nå sitter jeg bare å ser på lillebror som driver å roter litt rundt i stua før han skal sove og jeg må få gjort litt husarbeid :P har allerede hvert ute å gått i dag så nå er det bare barn og leiligheten på programmet egentlig Hehe hva gjør du i dag da?

Hei hei :) nei nå sitter jeg bare å ser på lillebror som driver å roter litt rundt i stua før han skal sove og jeg må få gjort litt husarbeid :P har allerede hvert ute å gått i dag så nå er det bare barn og leiligheten på programmet egentlig Hehe hva gjør du i dag da?

Her sitter jeg ved siden av frøkna som leker og prøver å få henne til å leke litt alene. Hun bare jamrer for det meste.

Fikk sove en god lur istad md henne så mulig jeg tar neste lur som trilletur :) har ikke trilla enda her vi bor :) må bare få barnevogna ned ved garasje først. Det er så bratt at jeg ikke tør å sette uttfor med ungen i vogna :p

det er vanskelig å komme ut i dag med poden, vel 3 forsøk nå alle gode ting er tre?;P

Back
Topp