Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen. Da er jeg og mini våkne. Mini våknet delvis av vekkerklokken til gubben 5.30 idag og vært kosete siden. Måtte ha litt morgen kos før jeg skal på dagvakt. Det er så koselig når han graver hodet sitt skikkelig inn i meg og bare koser ❤❤
God morgenså trøtt
![]()
God morgenGod morgen! Er det helg snart??? Trøtt!
ja det er det !God morgen! Er det helg snart??? Trøtt!
Ja den må vekkGod morgentrøtt sjæl
![]()
Så våkna jeg opp med tett nese i tilleggforkjølelse har jeg ikke bestillt
den har værsegod å forsvinne.
Fin start på dagen detGod morgen. Da er jeg og mini våkne. Mini våknet delvis av vekkerklokken til gubben 5.30 idag og vært kosete siden. Måtte ha litt morgen kos før jeg skal på dagvakt. Det er så koselig når han graver hodet sitt skikkelig inn i meg og bare koser ❤❤
Om to dager er det helg ; )God morgen! Er det helg snart??? Trøtt!
HahaMannen er jo borte og 3 åringen hun skal ha for forsøket men det stopper nok der![]()
God morgen og god turDa er jeg hjemme etter handling.
Nå slappe litt av, pakke, trene armen, dusje og så legge meg.
Må opp veldig tidlig i morgen for å nå flyet
Da får du gleden av penger på konto litt tilSkulle betale regninger men det visst ikke.
Nå har banken sendt ny kodebrikke
Bra du sa det! Jeg har rota bort minSkulle betale regninger men det visst ikke.
Nå har banken sendt ny kodebrikke
Hehe, ja tror det holder meg å rydde sammen lekene og bære tallerkenen på kjøkkenetHaha3 åring får slippe!
Hurra, endelig en helg uten planer!!Om to dager er det helg ; )
God morgen. Da er jeg og mini våkne. Mini våknet delvis av vekkerklokken til gubben 5.30 idag og vært kosete siden. Måtte ha litt morgen kos før jeg skal på dagvakt. Det er så koselig når han graver hodet sitt skikkelig inn i meg og bare koser ❤❤
God morgenså trøtt
![]()
God morgen! Er det helg snart??? Trøtt!
God morgenGod morgen
Snart kjøre kb på skolen så dra på jobb.
Trening går når jeg kommer hjem![]()
God morgenGod morgen. Hva skal vi finne på i dag da tro ? Spise frokost hvertfall. Lillemor har nettop fått den på senga![]()