Skravletråd februar!

Nå er det natta ;) alle gutta ligger å snorker synkronisert ....lol sov godt:)

God morgen :-). Da er jeg og mini våkne. Mini våknet delvis av vekkerklokken til gubben 5.30 idag og vært kosete siden. Måtte ha litt morgen kos før jeg skal på dagvakt. Det er så koselig når han graver hodet sitt skikkelig inn i meg og bare koser ❤❤

God morgen :-). Da er jeg og mini våkne. Mini våknet delvis av vekkerklokken til gubben 5.30 idag og vært kosete siden. Måtte ha litt morgen kos før jeg skal på dagvakt. Det er så koselig når han graver hodet sitt skikkelig inn i meg og bare koser ❤❤
God morgen :) så trøtt :o
God morgen! Er det helg snart??? Trøtt!
God morgen :) trøtt sjæl :o
Så våkna jeg opp med tett nese i tillegg :( forkjølelse har jeg ikke bestillt :p den har værsegod å forsvinne.

God morgen :). Da er jeg og mini våkne. Mini våknet delvis av vekkerklokken til gubben 5.30 idag og vært kosete siden. Måtte ha litt morgen kos før jeg skal på dagvakt. Det er så koselig når han graver hodet sitt skikkelig inn i meg og bare koser ❤❤
Fin start på dagen det :)

Vi sitter å spiser frokost I et heidundrende bråk. :o jeg har nok snart hull i veggen på stuen :p og nye vinduer! :o

God morgen :) så trøtt :o
God morgen! Er det helg snart??? Trøtt!
God morgen
Snart kjøre kb på skolen så dra på jobb.
Trening går når jeg kommer hjem :)
God morgen :) sovnet i 3 tiden i natt ... Nå spiser snuppa frokost også skal vi kle på oss å komme oss avgårde til bhg :) ha en fin dag :)

God morgen. Hva skal vi finne på i dag da tro ? Spise frokost hvertfall. Lillemor har nettop fått den på senga:)

God morgen. Hva skal vi finne på i dag da tro ? Spise frokost hvertfall. Lillemor har nettop fått den på senga:)
God morgen :) her har jeg akkurat spist frokost. Lille J har nettopp våkna. Var ute å trillet 8:30 idag :o

herregud det blåser idag.... skal få i meg noe mat så sove en time tenkte jeg :)
noen som har erfaring med name it softshell dressene? jeg fant virkelig verden søteste dress der nemlig! :)

Back
Topp