Kun sofa herNoe spennende som skjer i kveld da jenter?![]()
Trøtt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kun sofa herNoe spennende som skjer i kveld da jenter?![]()
Høres ut som en kjempe plan det da!Kun sofa her
Trøtt...
Du må sette dem i svingHjemme fra dansingen til tuppa, nå er hun i dusjen og jeg sitter å gynger. Det ser ikke ut rundt meg. Delvis pga alt er flyttet rundt pga snekkering og delvis for at jeg ikke er i form og at 16 åringen i huset er vant til at jeg gjør alt for alle. Hvorfor gjør ingen noe for meg?
Legg deg tidlig og hvil litt duMini sover, måtte ha han i armene i kveld for at han skulle sovne. Ligger strekt ut på sengen selv, bekken som krangler og skikkelig sliten. Og jobb i morgen tidlig
Flink idag ogsåFerdig trent, digg
Nå er det snart 4 stjerners med gutta
Er planen. Først skal gubben få massere ryggenLegg deg tidlig og hvil litt du![]()
Å halvdau; )Flink idag også![]()
Også kaldt tennisalbue.Hva er det ?
uff daEi som sliter med å sove idag. Gråter mye og roper på pappa og klem :/ stakkars
Så kjedeligJa har hatt det siden februar i fjor omtrent. Men må bare leve med det visstnok
For mye øreplagee opp gjennom åreneuff da
Så kjedelighva kommer det av ?
Mannen er jo borte og 3 åringen hun skal ha for forsøket men det stopper nok derDu må sette dem i sving![]()
KjedeligFor mye øreplagee opp gjennom årene
God kveldGod kveldhjemme fra babysvømming
Stakkars degGleder meg til sommeren, kanskje jeg slipper smelling i øret da
Fornøyd med Solum??Må bare si at så utrolig god service man får når man kjøper ny bil !![]()
Gratulerer med ny bilMå bare si at så utrolig god service man får når man kjøper ny bil !![]()
Nop, men det kommer nok til å bli bra igjen etterhvertDet er ikke bra
Er ikke sikkert du har snakket med min mannJeg tror jeg snakket med mannen din for litt sidenvar innom med bilen for å spørre om noe, og han har sikkert sett meg der i Dag å
veldig trivelig fyr