Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre han er mye bedre i allefallJa myyye bedre. Litt snue, hoste og løs mage igjen men det går seg nok til. Hissig som ett uvær om han ikke får viljen sin
Ja, jeg hadde fortsatt å mase på deg til du hadde ringt jeg altsåGodt med alt som er gjort![]()
Godt å pleie seg selv- viktig er det ogsåKan ikke klage![]()
Hvor lenge varer de andre dagene?Nja kunne tenkt meg like lange dager
Godt du får litt besøkHat litt besøk av mamma og søstra mi og ny og ne. Men er alene med frøkna
Tyder på perfekt morkake ja superbraIkke sant. Han vokser og vokser. Det er superbra![]()
Man onsdag og torsdag til 13.35Hvor lenge varer de andre dagene?
Ikke sant. Og det er jo det at han vokser flott som betyr noeTyder på perfekt morkake ja superbra![]()
Ååh. Stemmer. Det er taekwondo dag idag. Hvor lenge er han borte?:/Godt du får litt besøkjeg er alene nå
mannen dro på trening. Å J er såå grinete idag
![]()
Det regner jeg med du hadde gjortJa, jeg hadde fortsatt å mase på deg til du hadde ringt jeg altså![]()
JeppIkke sant. Og det er jo det at han vokser flott som betyr noe![]()
Må jo passe påDet regner jeg med du hadde gjorthahah
Ja ikke gøy når de er sykeGodt å høre han er mye bedre i allefall![]()
Godt du gjør detMå jo passe på![]()
Ikke santJeppat han vokser mer tyder på godt med næring det er jo bare tipp topp
![]()
Han er hjemme litt før 21Ååh. Stemmer. Det er taekwondo dag idag. Hvor lenge er han borte?:/
Han er hjemme litt før 21
Herreguuuud J sliter meg ut. Måtte få mannen til å kjøpe redbull til meg! Å jeg drikker ikke redbull eller noen form for energi drikke![]()
Vi sitter å gnir oss i øynene begge to her![]()