Tar ikke hver dag daSå flink. Da klare du siste uken også
![]()
Men skal klare 30 dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar ikke hver dag daSå flink. Da klare du siste uken også
![]()
Smelling i øret ?Gleder meg til sommeren, kanskje jeg slipper smelling i øret da
Guri, det er lengeDet gjør tidvis ganske vondt, ja.
Regner med det tar 8-12 uker å bli bra
Hva skjer ?Det gjør tidvis ganske vondt, ja.
Regner med det tar 8-12 uker å bli bra
Jeg tror jeg snakket med mannen din for litt sidenGuri, det er lenge
God bedring!
Slitsomt med viljesterke småSkikkelig sliten idag kjenner jeg. Mini er full i f*** for tiden og mildt sagt hyler om han ikke får gjør som han vil. Hyler også når vi kler på han, kjører bil osv. Bekkenet skranter så det holder så i kveld trenger jeg paracet og massasje tenker jeg. 2 vakter på jobb denne uken så fri en liten uke![]()
Ja ser for meg han blir en utfordring med årene med 2 sta foreldrene ogsåSlitsomt med viljesterke små
God bedring til bekkenet! Blir nok godt med langfri![]()
Hva slags bil?Må bare si at så utrolig god service man får når man kjøper ny bil !![]()
Ja smelling i øret , sånn man har om man har ørebetennelserSmelling i øret ?
Musemor har musearmHva skjer ?
jeg kjøpte jo bil i oktober, også har den vært på verksted i Dag. Når jeg henta den i dag, så ble han som solgte meg bilen helt sjokkert at jeg ikke hadde fått lånebil. Så jeg skulle få låne hans til ukenHva slags bil?
Har du det ?Ja smelling i øret , sånn man har om man har ørebetennelser
Så deilig at den ligger så nære daCa 35-40 min med bil så går fint at å dra på dagstur eller bare for noen timer. Fikk gått en god tur før regnet kom selv om bekkenet mitt tydeligvis ikke hadde godt av det.
Hva er det ?Musemor har musearm
Ja har hatt det siden februar i fjor omtrent. Men må bare leve med det visstnokjeg kjøpte jo bil i oktober, også har den vært på verksted i Dag. Når jeg henta den i dag, så ble han som solgte meg bilen helt sjokkert at jeg ikke hadde fått lånebil. Så jeg skulle få låne hans til uken
Har du det ?![]()
Det er ikke braMusemor har musearm
Ja prøver å få noen turer ila året. Går fint an å kjøre til jobb også fra hyttaSå deilig at den ligger så nære da
Bruker dere den mye?
Det er det faktiskGodt å pleie seg selv- viktig er det også![]()