Skravletråd februar!

N har blitt så flink å spise frokost :D skal se om jeg finner noen ull gensere idag :) skriver mer senere. I butikken kjøpe cola til mannen så hjem spise frokost og sove :)

skal visst vakse klære klokken 11:00, så da får jeg sove litt nå og resten etterpå om jeg rekker :p
må få vasket ull klær til berta
Så bra hun spiser:D
Sov godt!

Jeg har lagt meg på sofaen under teppe. I dag er jeg sliten, fryktelig forkjølet og et bekken som verker etter en bytur i går.. blir nok liggende her til jeg skal hente tuppa i bhg igjen.

Så bra hun spiser:D
Sov godt!
ja :D men hun har alltid vært småspist så henne spiser kun 1 brødskive osv akkurat som meg :)
+ en smoothie så henne fikk i seg en del før bhg start ja

Jeg har lagt meg på sofaen under teppe. I dag er jeg sliten, fryktelig forkjølet og et bekken som verker etter en bytur i går.. blir nok liggende her til jeg skal hente tuppa i bhg igjen.
slapp av du og plei deg selv! <3

Kos deg på sofaen:D
Og god bedring!

Klarte ikke sove :p men skal prøve å få litt søvn før jeg må dra!

Baby sover :D å jeg sitter å beundrer de nydelige øyevippene hennes <3
Vi skulle ut å trille, men så sovna J på gulvet :o haha! Så da blir det en trilletur senere ;)
De er så nydelig når de sover ❤️

Jeg sovnet bom :p sa her fikk ikke sove rett etterpå :p var visst trøtt like vel :) nå må jeg samle sammen klær og komme meg i kjelleren å vaske klær. Babyverden ringer meg rundt 12:15 :O

Back
Topp