Ja, bra du sier det, jeg er egentlig litt kjedelig så jeg trenger en dytt i rævaTror det blir knalltøft!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, bra du sier det, jeg er egentlig litt kjedelig så jeg trenger en dytt i rævaTror det blir knalltøft!![]()
Er så deilig!God morgen søtaher er det også sol
masse sol
![]()
Så bra hun spiserN har blitt så flink å spise frokostskal se om jeg finner noen ull gensere idag
skriver mer senere. I butikken kjøpe cola til mannen så hjem spise frokost og sove
skal visst vakse klære klokken 11:00, så da får jeg sove litt nå og resten etterpå om jeg rekker![]()
må få vasket ull klær til berta
jaSå bra hun spiser
Sov godt!
slapp av du og plei deg selv! <3Jeg har lagt meg på sofaen under teppe. I dag er jeg sliten, fryktelig forkjølet og et bekken som verker etter en bytur i går.. blir nok liggende her til jeg skal hente tuppa i bhg igjen.
Det er superviktigHehe,det er vel viktig ja![]()
Kos deg på sofaen duJeg har lagt meg på sofaen under teppe. I dag er jeg sliten, fryktelig forkjølet og et bekken som verker etter en bytur i går.. blir nok liggende her til jeg skal hente tuppa i bhg igjen.
Haha, tror ikke du er kjedelig i det hele tatt!Ja, bra du sier det, jeg er egentlig litt kjedelig så jeg trenger en dytt i ræva![]()
Kos deg på sofaenJeg har lagt meg på sofaen under teppe. I dag er jeg sliten, fryktelig forkjølet og et bekken som verker etter en bytur i går.. blir nok liggende her til jeg skal hente tuppa i bhg igjen.
Det er jo strålendejamen hun har alltid vært småspist så henne spiser kun 1 brødskive osv akkurat som meg
![]()
+ en smoothie så henne fikk i seg en del før bhg start ja
slapp av du og plei deg selv! <3
Kos deg på sofaen du
Takk dere,,Kos deg på sofaen
Og god bedring!
Hehe, jo i valg av farger og mønstre og sånn så et jeg detHaha, tror ikke du er kjedelig i det hele tatt!![]()
nettopp..Veldig herlig og veldig intenst![]()
vi får se.... det kommer litt an på Knøtte.Skal du ut å nyte sola idag?![]()
Masse sol her ogGod morgen søtaher er det også sol
masse sol
![]()
Vi skulle ut å trille, men så sovna J på gulvetMasse sol her og![]()
Baby soverå jeg sitter å beundrer de nydelige øyevippene hennes <3
De er så nydelig når de soverVi skulle ut å trille, men så sovna J på gulvethaha! Så da blir det en trilletur senere
![]()