Nok til at man kanskje kan dra i slalombakken. Men trenger ikke flere meterFår håpe det ikke blir for mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nok til at man kanskje kan dra i slalombakken. Men trenger ikke flere meterFår håpe det ikke blir for mye
He he ja det er jo greitNok til at man kanskje kan dra i slalombakken. Men trenger ikke flere meter![]()
Hadde vært gøy å fått til en tur i helga. Når mannen er hjemme.He he ja det er jo greit![]()
Planer for dagen ?God morgen![]()
håper jeg også.Håper det blir bedre snart
tydeligvis. Han har klamret seg til meg i flere dager.Kun mamma som er bra nok![]()
håper jeg også.. hadde hvert deilig.Takkhåper du får sove
![]()
det er det her også! soooooooooooool <3God morgen til alle dere også
Her er det soool!
God morgen søtaGod morgen til alle dere også
Her er det soool!
Tror det blir knalltøft!Ja, jeg har en veldig liten yttergang, og det er bare snakk om gulvet. Så tror jeg ikke det blir for mye.![]()
Det er jo ikke lenge tilDen skal være ferdig i mai
God morgen Hope!God morgen![]()
Det får du vel til ?Hadde vært gøy å fått til en tur i helga. Når mannen er hjemme.
Da må du prøve å huske det sånn at du har en mindre ting å slite deg ut påJo jeg skal ringe han idag. Er en som kunne. Men har ikke husket på det i alt kaoset.![]()
Flink jenteSkal prøve på det![]()
Hehe,det er vel viktig jaViktigere å fikse sveisen![]()
Veldig herlig og veldig intensttydeligvis. Han har klamret seg til meg i flere dager.
Skal du ut å nyte sola idag?det er det her også! soooooooooooool <3