Jaaa blir så glad av sånt jeg. Skikkelig rørt av det som sto i kortetÅåh, til verdens fineste kengumor ♡ så koselig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa blir så glad av sånt jeg. Skikkelig rørt av det som sto i kortetÅåh, til verdens fineste kengumor ♡ så koselig![]()
Er ingen sånne hus herLøp og kjøp![]()
Hvorfor det??Tror jeg bare Skal henge i skravletråden jeg ; )
Gratulerer med morsdagenGratulerer med morsdagen jenter!
Har det hvert noen snille mannfolk oppe å hvert snille på morrakvisten?
HihiUngene rydder rommet til eldste. Søstra ryddet sitt i går, men ville heller hjelpe broren enn å rydde på loftet alene i dag, så de gjør det sammen. Men for et mas.
Nå har jeg ryddet 20 ting, er jeg ferdig? Ehh. Det er tre eller flere esker Lego på gulvet. 20 brikker utgjør ikke den helt store effekten....
Ok, nå har jeg tatt 20 til. Ser det ryddig ut? Ikke, rydd mer da vel!
Takk, natten har gjort det litt bedreGod bedring søta![]()
Neida, igrunn ikke spesielt viktig, men hun syns han burde være med megHar dere bodd i Kina? Så kult!![]()
Så valentines er spesielt viktig der?
Oi, det hadde jeg aldri tatt sjansen påTing har man med å få nok av.. Når jeg drar sørover til familien om to uker planlegger samboer storopprydding. Jeg har sagt han ikke får kaste det som er vårt eller mitt, men har mine tvil om han hører på meg.
Hadde du sovedyr idag??Lurer på om jeg må vekke de gutta..
Du har all min sympatiNå ble jeg skikkelig lei meg.
Vet det er teit, men jeg ble det.
På farsdager lager jeg ekstra god frokost og ordner gave fra barna.
Og morsdag, tror dere mannen har ordnet noe som helst??
Ingenting i det hele tatt
Synd du også skal få en klem,jeg ♡Du har all min sympati
Våknet opp selv til......ingenting!!
Måtte gratulere meg selv med morsdagen....han hadde ikke engang hjulpet gutta med kort/tegning
Skuffa ja!
Så herligFine fine kengubarnet mitt
Frokost, blomst, bamse og verdens hyggeligste kort ❤
Det er de absolutt!Jada det er nå skjønner de barna![]()
Nå er jeg herMaten ble hvertfall god.
Men du, du trenger ikke lese deg opp på alt
Hadde vært koselig å snakke med deg i nå tid
Kos dere med utpakkingTakk. Er på vei dit nå. Gubben og frøkna med.så pakke ut litt mer
![]()
NamDet ble marsipankakeer ikke så glad i marsipan, men innholdet var godt
![]()
Ååh,herlig av mannen da! Her har jeg enda ikke hørt noe grattis med morsdagen fra han
Vi spiste kaker igår siden vo er opptatte idag. Og fikk en søt gave fra dattra mi (som 7 mnd så var det søstra mi som ordna den da)
Det hadde jegHadde du sovedyr idag??![]()