Skravletråd februar!

Ja. Blir jo det :p vel.. etterhvert. For nå er det mye poser og esker stående i hvert rom de skal til. Kjøkkenet er ferdig. Men ikke resten.
Det tar tid å flytte. Hvis ikke vi hadde fått hjelp av besteforeldra mine da vi flytta i oktober/november (jeg var høygravid) hadde vi bodd i esker enda:-P

Hehe :p disse mannfolka. Kan ikke huske om jeg fikk noe i fjor, men året før da tuppa var 2 spurte jeg når vi la oss om kvelden om han ikke skulle gratulerer meg med dagen, da fikk jeg ei tørr hilsning så jeg er veldig imponert i år :)
Første året etter tuppa kom til hadde også søstra mi ordnet gave til meg :)
I fjor fikk jeg vel en gave. Jeg var gravid, dårlig og vært hjemme i ukesvis pga bekkenet. Så fikk blomster, film og sjokolade :p skikkelig chick-flick film også :p

Haha, da skjønner jeg du er imponert iår ;)'

Det tar tid å flytte. Hvis ikke vi hadde fått hjelp av besteforeldra mine da vi flytta i oktober/november (jeg var høygravid) hadde vi bodd i esker enda:-P
Ja. Vi flytta 1 mai i fjor høygravid som jeg var (fødte 5 juli). Så jeg var lite involvert i selve flyttelasset. Men da klarte vi å flytte samme dag :p dog var det bare 10 minutter unna, så tok ikke lange tiden. :p

Nå flytta vi 4 timer og en god del mil unna. Så idag kommer siste lasset :p

Blir snart ryddig da :))
Jaada. Skal dit når frøkna våkner. Har fått senga hennes dit så nå kan hun sove lur mens vi jobber :) siste del av sofaen kommer idag, så da kan man sitte og :)

Fikk ikke til å quote deg på innlegget med hva jeg fikk.

Men det var en søt telysholder med et mammadikt på :)
så koselig! :)
Det er det jeg har sagt før. Det trenger liksom ikke være store dyre ting.
Det er sånne små ting som det der som er koselig å få :)

så koselig! :)
Det er det jeg har sagt før. Det trenger liksom ikke være store dyre ting.
Det er sånne små ting som det der som er koselig å få :)

Ja. Vi har aldri gitt store dyre saker på mors eller farsdagen. Mamma fikk en kopp av de krusene hun liker der det stod verdens snilleste mamam. Hun liker sånt :p og jeg fikk telysholderen. Synes der var flott :)

I fjor fikk jeg vel en gave. Jeg var gravid, dårlig og vært hjemme i ukesvis pga bekkenet. Så fikk blomster, film og sjokolade :p skikkelig chick-flick film også :p

Haha, da skjønner jeg du er imponert iår ;)'
Så koselig da, omtenksom gave ♡

Ja. Vi har aldri gitt store dyre saker på mors eller farsdagen. Mamma fikk en kopp av de krusene hun liker der det stod verdens snilleste mamam. Hun liker sånt :p og jeg fikk telysholderen. Synes der var flott :)
Det er sånn jeg tenker også. Men hver gang jeg snakker med samboeren om det så har han en vrangforestilling om at det må være noe dyrt :hilarious:

Det er sånn jeg tenker også. Men hver gang jeg snakker med samboeren om det så har han en vrangforestilling om at det må være noe dyrt :hilarious:
Dyrt er jo nødvendigvis ikke best :p her synes jeg det som er en god tanke bak er best. Gleder meg så til den dagen kanskje dattra mi tegner meg kort eller no og gir på morsdagen. Det må være den beste gaven :)

Nå ble jeg skikkelig lei meg.
Vet det er teit, men jeg ble det.

På farsdager lager jeg ekstra god frokost og ordner gave fra barna.

Og morsdag, tror dere mannen har ordnet noe som helst??
Ingenting i det hele tatt

Dyrt er jo nødvendigvis ikke best :p her synes jeg det som er en god tanke bak er best. Gleder meg så til den dagen kanskje dattra mi tegner meg kort eller no og gir på morsdagen. Det må være den beste gaven :)
Det gleder jeg meg til også. Syntes alltid det var stas selv å gi mamma ett kort som jeg hadde laget selv.
Håper Vesla vil gjøre det til meg etterhvert også :)

Back
Topp