Sånt samler seg utrolig fort opp. Men å flytte er en grei måte å bli kvitt skrot på. Tømte boden forrige helg. Tror ikke jeg overdriver når jeg sier at 75% ble kastet eller gitt vekk.Ja vi kasta mye av klær før jul. Men fortsatt altfor mye her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånt samler seg utrolig fort opp. Men å flytte er en grei måte å bli kvitt skrot på. Tømte boden forrige helg. Tror ikke jeg overdriver når jeg sier at 75% ble kastet eller gitt vekk.Ja vi kasta mye av klær før jul. Men fortsatt altfor mye her
Så koselig♡ fikk et fint telysholder med mammadikt på![]()
![]()
Fikk ikke til å quote deg på innlegget med hva jeg fikk.oij! så spennende! det er jo morsdagspresang alene![]()
Vi burde flytte oftere har jeg funnet utSånt samler seg utrolig fort opp. Men å flytte er en grei måte å bli kvitt skrot på. Tømte boden forrige helg. Tror ikke jeg overdriver når jeg sier at 75% ble kastet eller gitt vekk.
Sover lenge idag jaLurer på om jeg må vekke de gutta..
Mhm mannen er unnskyldt for han jobbet til 3 i natt.Sover lenge idag ja![]()
Haha. Mannen ja.. han sto og nekta på at jeg sa det var valentines idag. Morsdag fikk han vel med seg igår, uten noen kommentarSå koseligmannen som har ordnet?
Svigermor hadde med seg tuppa og kjøpte blomster til meg i går, mannen hadde ordnet det, så koselig ♡
Vekk de også legger du deg igjen,sånn at de kan gi deg te (for du drikker ikke kaffe ? ) på sengaLurer på om jeg må vekke de gutta..
Slitsomt og stress med flytting. Men kjekt for da blir alt ryddaVi burde flytte oftere har jeg funnet ut
He he jeg har fått beskjed om å bli i senga... det sa de i går.Vekk de også legger du deg igjen,sånn at de kan gi deg te (for du drikker ikke kaffe ? ) på senga![]()
Kanskje la han sove litt mer daMhm mannen er unnskyldt for han jobbet til 3 i natt.
Kengubarnet er vel bare sliten
He he nettop. Blir hvertfall ryddig daSlitsomt og stress med flytting. Men kjekt for da blir alt rydda![]()
Nja jeg vil stå oppKanskje la han sove litt mer da![]()
Skal ikke det, men det vil bli rolig på jobbSå lenge du husker å tenke litt på deg selv også nå og da så.
Skal du ha fri i vinterferien eller?
Ja. Blir jo detHe he nettop. Blir hvertfall ryddig da
Da får du vekke hanNja jeg vil stå opp
Nei, ikke så ny. Ho er 2 mnd i dagLykke til meg det og gratulerer med dagen
Har du nyfødt?
HeheHaha. Mannen ja.. han sto og nekta på at jeg sa det var valentines idag. Morsdag fikk han vel med seg igår, uten noen kommentarmen måtte krangle nesten .. ja, det er 14 feb. BÅDE morsdag ooog valentine. Daa kom det tilslutt. "Ååh, god valentines da" og muss
haha
Men var søstra mi som hadde ordna meg og mamma en liten gave![]()
Ååh, så koselig gjort av mannen da ♡
Hehe, så flink du er å lystreHe he jeg har fått beskjed om å bli i senga... det sa de i går.