Skravletråd februar!

Ja vi kasta mye av klær før jul. Men fortsatt altfor mye her
Sånt samler seg utrolig fort opp. Men å flytte er en grei måte å bli kvitt skrot på. Tømte boden forrige helg. Tror ikke jeg overdriver når jeg sier at 75% ble kastet eller gitt vekk.

♡ fikk et fint telysholder med mammadikt på :) :)
Så koselig :D mannen som har ordnet?
Svigermor hadde med seg tuppa og kjøpte blomster til meg i går, mannen hadde ordnet det, så koselig ♡

Så koselig :D mannen som har ordnet?
Svigermor hadde med seg tuppa og kjøpte blomster til meg i går, mannen hadde ordnet det, så koselig ♡
Haha. Mannen ja.. han sto og nekta på at jeg sa det var valentines idag. Morsdag fikk han vel med seg igår, uten noen kommentar :p men måtte krangle nesten .. ja, det er 14 feb. BÅDE morsdag ooog valentine. Daa kom det tilslutt. "Ååh, god valentines da" og muss :p haha

Men var søstra mi som hadde ordna meg og mamma en liten gave :)

Ååh, så koselig gjort av mannen da ♡

Så lenge du husker å tenke litt på deg selv også nå og da så.
Skal du ha fri i vinterferien eller?
Skal ikke det, men det vil bli rolig på jobb :)

He he nettop. Blir hvertfall ryddig da
Ja. Blir jo det :p vel.. etterhvert. For nå er det mye poser og esker stående i hvert rom de skal til. Kjøkkenet er ferdig. Men ikke resten.

Haha. Mannen ja.. han sto og nekta på at jeg sa det var valentines idag. Morsdag fikk han vel med seg igår, uten noen kommentar :p men måtte krangle nesten .. ja, det er 14 feb. BÅDE morsdag ooog valentine. Daa kom det tilslutt. "Ååh, god valentines da" og muss :p haha

Men var søstra mi som hadde ordna meg og mamma en liten gave :)

Ååh, så koselig gjort av mannen da ♡
Hehe :p disse mannfolka. Kan ikke huske om jeg fikk noe i fjor, men året før da tuppa var 2 spurte jeg når vi la oss om kvelden om han ikke skulle gratulerer meg med dagen, da fikk jeg ei tørr hilsning så jeg er veldig imponert i år :)
Første året etter tuppa kom til hadde også søstra mi ordnet gave til meg :)

Back
Topp