Skravletråd februar!

Ungene rydder rommet til eldste. Søstra ryddet sitt i går, men ville heller hjelpe broren enn å rydde på loftet alene i dag, så de gjør det sammen. Men for et mas.

Nå har jeg ryddet 20 ting, er jeg ferdig? Ehh. Det er tre eller flere esker Lego på gulvet. 20 brikker utgjør ikke den helt store effekten....

Ok, nå har jeg tatt 20 til. Ser det ryddig ut? Ikke, rydd mer da vel!
Ha ha godt det er sånn fler steder i grunn

Jeg elsker å kaste unødvendige ting også. Men å ha en del kjøkkenting (kniver, bestikk, plastbeholdere, vispeboller, litermål og sånt) liker jeg å ha litt av. Slipper å vaske så ofte. Gav bort nesten alle kasserollene våre. Hadde veldige mange små. Jeg trenger større. Og broren min trengte små siden han bor alene. Og håndduker. Gav bort mye til han :) men likefullt har vi nok en god del :p
He he ja vi har det vi også dessverre. Altfor Mye

Søstra mi og typen er å henter siste flyttelass. Skal i huset å pakke videre opp :) tenker jeg flytter inn i huset idag :)
oij! så spennende! det er jo morsdagspresang alene :P

Ting har man med å få nok av.. Når jeg drar sørover til familien om to uker planlegger samboer storopprydding. Jeg har sagt han ikke får kaste det som er vårt eller mitt, men har mine tvil om han hører på meg.

Skjønner ikke at det er mulig å ha så mye
Egentlig ikke jeg heller. Og kvitta oss med mye før vi flytta hit og. Men likevel fullt av ting.

Det jeg virkelig har kasta og gitt bort er klær.

Gubben hadde 3 sekker med klær på flyttelasset. Jeg hadde knapt 1

Ting har man med å få nok av.. Når jeg drar sørover til familien om to uker planlegger samboer storopprydding. Jeg har sagt han ikke får kaste det som er vårt eller mitt, men har mine tvil om han hører på meg.

Du får gå gjennom dine saker du virkelig vil ha og låse de inne ;)

Uken etter neste er det vinterferie for mange, og jeg får roligere dager og mulighet til å komme ajuer :)
Er mye å gjøre, men jeg har valgt det.
Får lang sommer ferie da med mye å avspasere i tillegg til vanlig ferie :)
Så lenge du husker å tenke litt på deg selv også nå og da så.
Skal du ha fri i vinterferien eller?

Egentlig ikke jeg heller. Og kvitta oss med mye før vi flytta hit og. Men likevel fullt av ting.

Det jeg virkelig har kasta og gitt bort er klær.

Gubben hadde 3 sekker med klær på flyttelasset. Jeg hadde knapt 1
Ja vi kasta mye av klær før jul. Men fortsatt altfor mye her

Gooood morgen ! Her starter dag to med intens amming for å se om produksjonen vil øke litt:)

Og gratulerer med morsdagen!
Lykke til meg det og gratulerer med dagen :)
Har du nyfødt?

Back
Topp