Ja det vil jeg troJa kjedelig for gutta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det vil jeg troJa kjedelig for gutta![]()
Vi har også masse men nei ikke nokVi hadde mye oppbevaringsplass i leiligheten, men var like fullt og ønska mer plass
Høres ut som det kunne gjort seg med litt søvn daVi skal i bursdag! Men først må jeg sove for det har jeg ikke i natt akkurat. Lille sovna akkurat på magen min etter å ha gått rundt med han i sjal siden kl 3.
God morgenGooood morgen ! Her starter dag to med intens amming for å se om produksjonen vil øke litt
Og gratulerer med morsdagen!
Aldri nokVi har også masse men nei ikke nok
Man får aldri nokVi har også masse men nei ikke nok
Takk og god morsdag til deg ogGod morgen Alle sammen!!
Ønsker alle en riktig god og fin morsdag
Hva skal dere i dag?
Krysser fingrene for at det øker daGooood morgen ! Her starter dag to med intens amming for å se om produksjonen vil øke litt![]()
Og gratulerer med morsdagen!
Er det ikke det du pleier å gjøre ?Tror jeg bare Skal henge i skravletråden jeg ; )
Ha ha har dere så mye?Aldri nokhaha
Badet i huset vårt har sykt med skap og skuffeplass. Tipper det tar en måned så er det for lite![]()
Nei er mye ute på forumet også; )Er det ikke det du pleier å gjøre ?![]()
Mhm er det man gjør dessverreMan får aldri nok
Man får bare stadig mere ting.
Fant ut vi hadde kjøkkenting til minst 2 hus. Jeg har visst en forkjærlighet for å ikke gå fri for ting.Ha ha har dere så mye?![]()
Ah du er litt overalt duNei er mye ute på forumet også; )
Vi har kvittet oss med mye nå ..Fant ut vi hadde kjøkkenting til minst 2 hus. Jeg har visst en forkjærlighet for å ikke gå fri for ting.![]()
Ja er i grunn det men mest herAh du er litt overalt du![]()
Er det liv her, rekker jeg ikke innom de andre delene av forumet. Prøver å være endel på terminforumet ogsåJa er i grunn det men mest her
Jeg elsker å kaste unødvendige ting også. Men å ha en del kjøkkenting (kniver, bestikk, plastbeholdere, vispeboller, litermål og sånt) liker jeg å ha litt av. Slipper å vaske så ofte. Gav bort nesten alle kasserollene våre. Hadde veldige mange små. Jeg trenger større. Og broren min trengte små siden han bor alene. Og håndduker. Gav bort mye til hanVi har kvittet oss med mye nå ..
Er i grunn sånn her ogsåEr det liv her, rekker jeg ikke innom de andre delene av forumet. Prøver å være endel på terminforumet også