Uff dagod bedring til deg.
Takk dereMasse god bedring til deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff dagod bedring til deg.
Takk dereMasse god bedring til deg
hehehe.. noen ganger forsvinner innleggene littJeg prøver å melde meg på i den tråden her men det er ikke lett. Hihi.
Har folket en bra lørdag? Vi ser på skiskyting![]()

God kveld
Så moro at han likte badingenmin var ikke så glad i det, men så gikk det seg til
![]()
Hvordan går det med skiskyting?Jeg prøver å melde meg på i den tråden her men det er ikke lett. Hihi.
Godt det hjalp littMåtte krype til korset og ta en febernedsettende. Nå føler jeg meg litt bedre, er bare helt tett i nesen
Yes yes han brukte lang tid på kortetSå gøy![]()
God bedring snuppa ♡Formen er ikke helt på topp...
Bare å kaste deg med i noen samtalerJeg prøver å melde meg på i den tråden her men det er ikke lett. Hihi.
Fikk gjort masseFlott mannen overtok
Fikk du gjort noe i huset da?
Ser den! Har hus nå. Ønsker meg fremdeles mer plass!Vi rydder!. Jeg ønsker meg stort hus med masse plass
Har også hus men ja ... lyst på stort med oppbevaringsplass i massevisSer den! Har hus nå. Ønsker meg fremdeles mer plass!
Åååååååå det fikk jeg lyst påMå innrømme sjokoladekake var litt vel for godt idag.. godt den var så mektig at et stykke holdt![]()
Koset oss masseHåper dere får en super kveld ute![]()
Jeg ønsker meg hurtig oppussingVi rydder!. Jeg ønsker meg stort hus med masse plass
Ha ha lykke til med detJeg ønsker meg hurtig oppussing![]()
lov å drømmeHa ha lykke til med det![]()
Riktig dato, feil månedHaha
En måned faktisk!!![]()
Det har jeg vanskelig for å tro.Det skjønner jeg, håper neste uke blir bedre