Det spørs vel men jenta ble veldig glad daOioi, håper han får napp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det spørs vel men jenta ble veldig glad daOioi, håper han får napp![]()
Godt det var gøyGod kveld!
Hurra, idag kom jeg og mini oss på badingdet var gøy!
Æsj så dumt daFormen er ikke helt på topp...
Tror det er en god kombinasjon av veldig hektisk på jobb denne uken og de to yngste som våkner på natten.Det er lov![]()
God kveldGod kveld!
Hurra, idag kom jeg og mini oss på badingdet var gøy!
Uff daFormen er ikke helt på topp...
Masse god bedring til degFormen er ikke helt på topp...
Ja. Det kan du si.
Men jeg savner det. Føler meg på siden av denne tråden, liksom ikke helt med i det gode selskap lenger. Et og annet innlegg her og der, men ikke MED liksom.
Enda jeg tilbringer veldig mye tid i sofaen med en hånd ledig og mobilen det mens jeg ammer eller hun sover på meg. Noe av tiden sover rett nok jeg også, men mye blir det kabal. For jeg er for trøtt til å henge med i svingene
Sånn blir det når man sover liteHehe, du er vel det![]()
legge deg?Hahagodt det finnes flere sånne familier.
Jeg fikk ikke tilbud om å legge meg jeg![]()
nope.Ikke mye.
Få ungene i seng, lage mat, spise, se på TV..
Skjer det noe hos deg?
Håper dere får en super kveld uteDa logger jeg herskal gjøre meg i stand til middag ute med venner. Så får vi se om mannen sier noe om graviditeten
jeg bryr meg ikke så mye om de ikke vet om han sier noe. Hans oppgave
bestevenninnen min vet såklart
![]()
Så er det middag ute med svigerfar i morgen, men jeg får ro og fred! De blir ute. Formen min er dritt pga blodtrykket og isjasnerve i klem i ryggen det er virkelig ubehageligog begynt å få heftig med kynnere igjen! Håper jeg slipper unna rier denne gang!
Ha en fin dag![]()
HahaRotehue meg.
Putter U i vognen for å dra på bursdag bare for å finne ut vi er en måned for tidlig ute
Flott mannen overtokGav opp. Hun sovna, to minutter bøe hun våken. Sprellende, så sur og grinete. Tok henne bare ned og lekte. Så kom gubben hjem og gikk å la seg med henne. Jeg dro i huset
Så gøyDet spørs vel men jenta ble veldig glad da
Måtte krype til korset og ta en febernedsettende. Nå føler jeg meg litt bedre, er bare helt tett i nesenÆsj så dumt da
Det skjønner jeg, håper neste uke blir bedreTror det er en god kombinasjon av veldig hektisk på jobb denne uken og de to yngste som våkner på natten.
Er ganske sliten om dagen