Quoter tilfeldig post av deg.He he så kjedelig da
Så utrolig nydelig kengubarnet er

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Quoter tilfeldig post av deg.He he så kjedelig da

Ha ha ja måtte jo det faHar du kommet deg i dusjen?![]()
Ha ha litt tidlig ute du daRotehue meg.
Putter U i vognen for å dra på bursdag bare for å finne ut vi er en måned for tidlig ute
Tusen takk ❤Quoter tilfeldig post av deg.
Så utrolig nydelig kengubarnet er![]()
Ja kom meg i dusjen like etterkom du deg i dusjen til slutt? vi kom nettop hjem fra shopping med svigermor/farmor som var veldig spandabel i dag![]()
Når jobber du?.god vaktGod bedring til deg
Håper dere får en fin feiring!
Her er det jobb![]()
Å? Håper dagen ble bedre enn du trodde ♡Får håpe detnå ble visst dagen bare farting og stress.
HahaRotehue meg.
Putter U i vognen for å dra på bursdag bare for å finne ut vi er en måned for tidlig ute
Jepp, den har fått et lite tilbakefallHahaammetåka?
Hahahehe høres ut som vår familie![]()
Hoho ja av og til er det lov å skli litt utTakk for det
BK er snadder innimellom![]()
Godt med litt energi igjenTydeligvis en som begynner å få energien tilbake etter 2 dager med feber. For det skal ihvertfall ikke soves
Ja liker det men ikke midt i leggetiden når han egentlig er trøtt og bør sove:-/. Har prøvd å få han til å sove i 1 time nå og fortsetter nok til han blir overtrøtt. For han skal ihvertfall ikke soveGodt med litt energi igjen
Har dere mye nå?He he slutter å snø her også
Kommer deg nok i mål tilsluttGår tregt for tiden; )
Ble litt bedre. Fikk dratt i huset og pakke ut ting og ordna mye der, mens gubben var hjemme med frøknaÅ? Håper dagen ble bedre enn du trodde ♡