Skravletråd februar!

Tror det er en god kombinasjon av veldig hektisk på jobb denne uken og de to yngste som våkner på natten.
Er ganske sliten om dagen

Ja. Det kan du si.

Men jeg savner det. Føler meg på siden av denne tråden, liksom ikke helt med i det gode selskap lenger. Et og annet innlegg her og der, men ikke MED liksom.

Enda jeg tilbringer veldig mye tid i sofaen med en hånd ledig og mobilen det mens jeg ammer eller hun sover på meg. Noe av tiden sover rett nok jeg også, men mye blir det kabal. For jeg er for trøtt til å henge med i svingene

Sånn har jeg det og, lillebror er 6,5 mnd og jeg har aldri hvert så sliten før... så leser litt, skriver litt nå og da men henger ikke med i det hele tatt lenger... og det til tross for at han legger seg tidlig men da er det ørten ting å gjøre før jeg bare ligger å kikker på tv/mobil...

Ikke mye.
Få ungene i seng, lage mat, spise, se på TV..

Skjer det noe hos deg?
nope.
Nå skal jeg vekke mannen som skal på jobb om 1 time. Vesla og Knøtte er i seng.
Så jeg tenkte å sette meg på sofaen med laptopen å se litt på netflix

Da logger jeg her :) skal gjøre meg i stand til middag ute med venner. Så får vi se om mannen sier noe om graviditeten ;) jeg bryr meg ikke så mye om de ikke vet om han sier noe. Hans oppgave :) bestevenninnen min vet såklart ❤️

Så er det middag ute med svigerfar i morgen, men jeg får ro og fred! De blir ute. Formen min er dritt pga blodtrykket og isjasnerve i klem i ryggen det er virkelig ubehagelig :( og begynt å få heftig med kynnere igjen! Håper jeg slipper unna rier denne gang!

Ha en fin dag :)
Håper dere får en super kveld ute:D

Jeg prøver å melde meg på i den tråden her men det er ikke lett. Hihi.

Har folket en bra lørdag? Vi ser på skiskyting:)

Back
Topp