Heia heiaJuhu nå er det bare 700 innlegg igjen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heia heiaJuhu nå er det bare 700 innlegg igjen!
Heldigvis ikke snødd mer inatt her. Takk og lovDet snør , det snør tiddelibom
Så godt å høre at natten gikk braHelt enig! Sjokkerende nok sov mini natten gjennom:-O. Fikk påfyll av paracet siden han hadde 39 i feber. Sov nok godt på den. Litt kos av meg og få lov å sovne inntil meg mens jeg strøk han på ryggen![]()
Helt klart ofte nokJa var ikke særlig mange blide sykepleiere som ønsket flere arbeidshelger. Synes det er ofte nok med hver 3je jeg
God dagGod morgen. Mini sover enda og siden han var våken fra 20 til rundt 21.30 igår kveld så håper jeg han sover noen timer til. Jeg ligger og venter på at gubben skal komme hjem etter lufting av hund slik jeg får kommet meg på jobb
![]()
Hvis det er viktig for deg å bo i nærheten av familie så syns jeg du skal gjøre detHei jenter![]()
Ha en fin lørdag![]()
Synes dere det er dumt at vi velger å bo trangt frem til mine besteforeldre ikke finnes mer enn å flytte utenfor byen og ikke være i nærheten men større plass? Vi bor i 2 roms, men ikke noe problem at barna kan ta soverommet. Det er ett stort soverom. Vi kan og lage vegg så blir sovealkove og soverom.
Mine besteforeldre begynner å bli syke så de orker ikke reise hit og dit. Og jeg har alltid bodd i nærhetenblir bare på gråten av tanken å flytte. Vi har ikke råd til å kjøpe noe her pga kun han som får lån og jeg har gjeld på meg etter tidligere forhold + banken ser ikke noe langsiktig inntekt på meg siden jeg er på aap
Det hadde du fortjent snuppaJeg har så lyst på en natt med god søvn! !
God dagGod morgen damer! Hva bringer dagen??
I natt sov lille J godttror det skylles den store grøt porsjonen hun fikk i går kvemd
våkna to ganger i natt. Ene gangen for mat og andre gangen så var det smokken som hadde falt ut
![]()
God dag KenguGod morgen alle sammen
Hei jenter
Ha en fin lørdag
Synes dere det er dumt at vi velger å bo trangt frem til mine besteforeldre ikke finnes mer enn å flytte utenfor byen og ikke være i nærheten men større plass? Vi bor i 2 roms, men ikke noe problem at barna kan ta soverommet. Det er ett stort soverom. Vi kan og lage vegg så blir sovealkove og soverom.
Mine besteforeldre begynner å bli syke så de orker ikke reise hit og dit. Og jeg har alltid bodd i nærhetenblir bare på gråten av tanken å flytte. Vi har ikke råd til å kjøpe noe her pga kun han som får lån og jeg har gjeld på meg etter tidligere forhold + banken ser ikke noe langsiktig inntekt på meg siden jeg er på aap
Følg magefølelsen og handle deretter. så lenge dere trives, og synes det funker for dere så bo derHei jenter![]()
Ha en fin lørdag![]()
Viktig for meg! Vi har så nært forhold.. De er som reserve mamma og pappa så tett er detHvis det er viktig for deg å bo i nærheten av familie så syns jeg du skal gjøre det![]()
Jeg syntes du skal følge magefølelsen jeg![]()
Den sier bo her se om vi kan finne noe større rundt her om det dukker opp noe vi har råd tilFølg magefølelsen og handle deretter. så lenge dere trives, og synes det funker for dere så bo der![]()
Da tenker jeg dere følger denDen sier bo her se om vi kan finne noe større rundt her om det dukker opp noe vi har råd tilvi klarer oss. Jeg er oppvokst i 4 roms, men vil ikke flytte langt vekk fra de. De ber oss indirekte om å ikke flytte langt vekk :/
Her smelter den lille centimeteren vi har fåttDet snør , det snør tiddelibom
Jippi, det går framoverJuhu nå er det bare 700 innlegg igjen!
Takk for detoki. god arbeidshelg
I dag skal vi ut for lek i finværet, coopobs og i besøk.
I morgen fam. besøk.
Høres veldig rett utDa tenker jeg dere følger den( vi flytta tilbake nå for to dager til hjemplassen vår. Svigermor er dårlig og vi vet ikke hvor mange år hun har igjen. etter det hun sier. Pappa begynner å bli gammel. Så for barnet vår og sin del så flytta vi. Så får hun bli kjent med de de årene de lever
![]()
Ser den med leieHøres veldig rett utvi vet ikke her, men vi holder øyne opp om det er noe vi kan kjøpe. Vi nekter å leie når vi først er inne i boligmarkedet
![]()