Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at hun sov godtGod morgen damer! Hva bringer dagen??
I natt sov lille J godttror det skylles den store grøt porsjonen hun fikk i går kvemd
våkna to ganger i natt. Ene gangen for mat og andre gangen så var det smokken som hadde falt ut
![]()
I dag skal jeg på shopping med svigermor, og ta igjen litt søvn. Blir det trillevær skal vi utGod morgen damer! Hva bringer dagen??
I natt sov lille J godttror det skylles den store grøt porsjonen hun fikk i går kvemd
våkna to ganger i natt. Ene gangen for mat og andre gangen så var det smokken som hadde falt ut
![]()
God morgen!God morgen alle sammen
Kos deg på shoppingI dag skal jeg på shopping med svigermor, og ta igjen litt søvn. Blir det trillevær skal vi utderes planer da?
Sovet godt?God morgen!
Tja.. Vesla er så tett i nesa. Selvom ho sover sover ikke mor for å si det sånn. Du da?Sovet godt?
Tja.. Vesla er så tett i nesa. Selvom ho sover sover ikke mor for å si det sånn. Du da?Sovet godt?
Nei ingen god natt her heller.Tja.. Vesla er så tett i nesa. Selvom ho sover sover ikke mor for å si det sånn. Du da?
Hvor i landet snør det? Hakke sett ut enda, håper det ikke snør i Trondheim !
Kan jeg spørre hvorfor nattan ikke var god?Nei ingen god natt her heller.
Det snør på østlandet
Jeg sliter med søvnproblemer og har gjort det i mange år. Denne uken har vel vært en av de verste, håper neste blir bedreKan jeg spørre hvorfor nattan ikke var god?
FlottJada hadde vært helt supert
Har du stelt de igjen?
Så kjedelig! Får du no hjelp for det? Finnes sikkert drøssevis med kjerringråd..Jeg sliter med søvnproblemer og har gjort det i mange år. Denne uken har vel vært en av de verste, håper neste blir bedre
Hei.Mm, det kunne det. Morsdag også. Kake på søndag.
oki. god arbeidshelgJobbehelg på meg ja
Hva skal dere?
Skal jeg både heie og holde deg igjen?He he prøver stadig