Skravletråd februar!

Jeg er forkjølet, søren tuppa må ha smittet meg. Vi har vært mye våken i natt så jeg måtte vekke henne i dag også. Tror det er tungt å puste når hun ligger..
Men dagen går som vanlig den, det klarer vi med litt snørr og slim.
Basseng, kafé utgår pga oppussing, men vi skal Feire 16 åringen i dag så vi får vår dose søtsaker. :p
Hva skal dere I dag?

I dag skal jeg på shopping med svigermor, og ta igjen litt søvn. Blir det trillevær skal vi ut:) deres planer da?
Vi skal også shoppe litt :) ellers skal vi ikke så mye spennende :)

Her snør det forresten :p så det er trillevær her hvertfall.

Jeg er forkjølet, søren tuppa må ha smittet meg. Vi har vært mye våken i natt så jeg måtte vekke henne i dag også. Tror det er tungt å puste når hun ligger..
Basseng, kafé utgår pga oppussing, men vi skal Feire 16 åringen i dag så vi får vår dose søtsaker. :p
Hva skal dere I dag?
God bedring til begge to

Hva skal dere I dag?
God bedring! Snuppa mi er også tett i nesa :(

Hei jenter :D
Ha en fin lørdag :)

Synes dere det er dumt at vi velger å bo trangt frem til mine besteforeldre ikke finnes mer enn å flytte utenfor byen og ikke være i nærheten men større plass? Vi bor i 2 roms, men ikke noe problem at barna kan ta soverommet. Det er ett stort soverom. Vi kan og lage vegg så blir sovealkove og soverom.

Mine besteforeldre begynner å bli syke så de orker ikke reise hit og dit. Og jeg har alltid bodd i nærheten :( blir bare på gråten av tanken å flytte. Vi har ikke råd til å kjøpe noe her pga kun han som får lån og jeg har gjeld på meg etter tidligere forhold + banken ser ikke noe langsiktig inntekt på meg siden jeg er på aap

Hva skal dere I dag?
Uff da. God bedring til dere begge ♡ og grattis til 16 åringen ;)
Her feirer vi morsdagen idag da alle er opptatte imorgen. Så det kiloet jeg har gått ned kommer desverre til å komme rett på igjen:p

Back
Topp