Mm, det kunne det. Morsdag også. Kake på søndag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mm, det kunne det. Morsdag også. Kake på søndag.
Her er det kaldt og sol.Det snør , det snør tiddelibom
JaSå bra at hun sov godt![]()
Vi skal også shoppe littI dag skal jeg på shopping med svigermor, og ta igjen litt søvn. Blir det trillevær skal vi utderes planer da?
He he hei duSkal jeg både heie og holde deg igjen?
Ingen sol herHer er det kaldt og sol.
God bedring til begge toJeg er forkjølet, søren tuppa må ha smittet meg. Vi har vært mye våken i natt så jeg måtte vekke henne i dag også. Tror det er tungt å puste når hun ligger..
Men dagen går som vanlig den, det klarer vi med litt snørr og slim.
Basseng, kafé utgår pga oppussing, men vi skal Feire 16 åringen i dag så vi får vår dose søtsaker.
Hva skal dere I dag?
God arbeidshelgJobb her![]()
Har du noe du må gjøre som gjør at du ikke kan ligge på sofaen?Kan pen sparke meg i dusjen??
I dag hadde det vært deilig å ligge på sofaen. ..
God bedring! Snuppa mi er også tett i nesaJeg er forkjølet, søren tuppa må ha smittet meg. Vi har vært mye våken i natt så jeg måtte vekke henne i dag også. Tror det er tungt å puste når hun ligger..
Basseng, kafé utgår pga oppussing, men vi skal Feire 16 åringen i dag så vi får vår dose søtsaker.
Hva skal dere I dag?
Var faktisk ferdig før tidenIkke lenge igjen da
Så flott å høre!må bare titte innom med gode nyheter ang broren min! han er endelig på venteliste på sundaas sykehus4-8 ukers ventetid. ENDELIG!
Fordi jeg var på jobbHvorfor sover dere ikke???
Oh yes har dessverre full dag ..Har du noe du må gjøre som gjør at du ikke kan ligge på sofaen?
Hvordan gikk natta da?Prøver på det av og til spesielt de gangene mini er skikkelig urolig og ikke vil sovne igjen. Han er ikke den flinkeste til å ta nettene og det vet han
Absolutt jaDet er deilig når det roer seg ja![]()
Uff da. God bedring til dere begge ♡ og grattis til 16 åringenJeg er forkjølet, søren tuppa må ha smittet meg. Vi har vært mye våken i natt så jeg måtte vekke henne i dag også. Tror det er tungt å puste når hun ligger..
Hva skal dere I dag?