JaaaHahaoh no!! Det var ikke snilt gjort
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaaaHahaoh no!! Det var ikke snilt gjort
![]()
Du klarer deg fint tror jegPrøver hvertfall; )
Jobbehelg på meg jaTakk
Jobbehelg elr fri?
Skjer det noe kjekt i helgen?
Sov godtNatta fra meg![]()
Vært i Vestfold og hentet kb.Ja veldighva har dere gjort i dag ?
God natt og sov godtNatta fra meg![]()
He he prøver stadigDa må du prøve![]()
Jada hadde vært helt supertOk. bra kurs..har det gått fint?
Det har vi
Kjempe koselig i barnehagen i dag og nå har jeg itillegg lekre negler![]()
Mm, det kunne det. Morsdag også. Kake på søndag.Joda, men det kan vente til mandag.
Fordi jeg så på Titanic; )Hvorfor sover dere ikke???
Har den gått i kveld???Fordi jeg så på Titanic; )
Helt enig! Sjokkerende nok sov mini natten gjennom:-O. Fikk påfyll av paracet siden han hadde 39 i feber. Sov nok godt på den. Litt kos av meg og få lov å sovne inntil meg mens jeg strøk han på ryggenNei, vet du hva?!
Har ikke gubbe fri i morgen?? Da kan han stå opp med baby i natt!!![]()
Prøver på det av og til spesielt de gangene mini er skikkelig urolig og ikke vil sovne igjen. Han er ikke den flinkeste til å ta nettene og det vet hanSpark han opp midt på natta.men skjønner. Har hørt den der før.
Helt enig! Gir beskjed tilbake at mini ligger da inntil meg hele tiden og vekker meg også så ingen unnskyldningFor en teit unnskyldning
Ja var ikke særlig mange blide sykepleiere som ønsket flere arbeidshelger. Synes det er ofte nok med hver 3je jegBra de nektet!!det hadde jeg også gjort
![]()
Ja den gikk gikk på cm oreHar den gått i kveld???
Jeg ble sittende og se på speed 2 jeg
I seng nå da ;-)
Håper du får en fin dag på jobbGod morgen. Mini sover enda og siden han var våken fra 20 til rundt 21.30 igår kveld så håper jeg han sover noen timer til. Jeg ligger og venter på at gubben skal komme hjem etter lufting av hund slik jeg får kommet meg på jobb
![]()