Tørr ikke! Blir så båtsyk! Tar heller fly!Enda mer perfekthiv deg på den skuta og kom
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tørr ikke! Blir så båtsyk! Tar heller fly!Enda mer perfekthiv deg på den skuta og kom
![]()
Ja, hun er nok det. Først var hun mye våken fordi hun hadde vondt i magen og de siste ukene har hun vært så tettÅåh. Kjenner den! Er hun kjempemye våken?
Fikk sykt lyst på sjokolade!![]()
God helg da dere![]()
God heeelg![]()
God helg da dere![]()
Fra i dag? Fra en fredag?Fikk sykt lyst på sjokolade!
Kjipt at mannen har blitt sånn der sunn fra i dag...
Stakkar lilleJa, hun er nok det. Først var hun mye våken fordi hun hadde vondt i magen og de siste ukene har hun vært så tett![]()
Jeg veit, derfor jeg måtte legge ut bildetGod heeelg![]()
Daimen var veldig passende til deg
Er det kjappstrikkadrakten du er begynt påan igjen?
Det hadde detJa hadde blitt dårlig start på dagen![]()
Det hadde detJa hadde blitt dårlig start på dagen![]()
Uff. Høres ut som mi her om dagen. Knødde nærmest i søvne overalt og mot meg hele tiden selv om hun lå så inntil meg som mulig.Ja nå ligger han våken og omtrent kryper inn i meg. Og egentlig kjempetrøtt. Og utrolig varm kjenner jeg til tross for at han ligger i kun bleie og har sparket av seg dynen
Det var det som skjedde her også. . Så hun ble flyttet på eget rom når hun var 8 mnd, jeg hadde også noen netter på gulvet på rommet hennes,hender seg jeg har det når hun er syk nå også![]()
Er idol bra i år?Se idol og senkveld mens jeg strikker. Er alene i kveld også...
Hun venner seg nok fort til det,kanskje sover hun bedre. Også kommer det til å bli en fanatisk verden for dere voksen. Vi endte med å hviske til hverandre første kveldenLitt over 7 mnd her og ekstreeemt lett sover, så hun skal på eget rom.![]()
Regner med det blir mange netter der i ny og ne.
Har laget valentinkort med kbLegge frøkna. Er i legginga nå. Ene øyeblikket går øya igjen og neste er hun i full vigør i senga. Så spennende
Dine?
Var sulten hun daGod kveld damerbusy busy day
men endelig er vi hjemme.
Jeg lagde deeen store grøtporsjonen til J. Skåla var godt over halvfull. Hun spiste opp altdet er første gang. Kjenner jeg er litt stolt nå
![]()
Flyet lander på bardufoss. Ikke langt unna megTørr ikke! Blir så båtsyk! Tar heller fly!![]()
Hva skal du da?Må huske å sette på vekkerklokke til i morgen tidlig
Hadde du ikke bodd så langt borte. ..Hadde bytta ut sjokoladen og strikkingen, eller kanskje ikke sjokoladen () med selskap akkurat nå..