Skravletråd februar!

God kveld damer :) busy busy day :o men endelig er vi hjemme.
Jeg lagde deeen store grøtporsjonen til J. Skåla var godt over halvfull. Hun spiste opp alt :o det er første gang. Kjenner jeg er litt stolt nå :D
Så bra hun spiser godt :)

Tuppa er lagt,og sjokoladen er lagt fram idol er på tv og jeg skal straks finne fram strikkingen.

Tuppa er lagt,og sjokoladen er lagt fram idol er på tv og jeg skal straks finne fram strikkingen.
Aah.din kveld høres faktisk fantastisk ut!

Null sjokolade her, og all strikkingen er pakka ned i flyttelasset :p

Vet det er irriterende,men ta det som en pause, det trenger du ♡
Hun sovna til slutt. Ikke mye pause når man må henge over senga syngende og strykende. Hadde mest lyst å ta henne i senga og sove sammen slik vi gjor natta som var og første lur. Merker hun har skikkelig mammadalt periode. Vil kose masse når vi skal sove sammen :) men gleder meg så til å se mannen igjen at jeg må være våken :)

Hva har dere gjort idag da? :) flinke J :D
Vi har vært på besøk hos en venninne av meg. Vi har ikke snakket sammen på 7 år :o så vi har hengt sammen hele uka. Prøver å sosialisere J med andre barn :p idag lekte hun med sønnen til venninna mi :D

Vi har vært på besøk hos en venninne av meg. Vi har ikke snakket sammen på 7 år :o så vi har hengt sammen hele uka. Prøver å sosialisere J med andre barn :p idag lekte hun med sønnen til venninna mi :D
Ååh, sett bilder derfra på face. Gøy å treffe gamle venninner igjen da :D

Aah.din kveld høres faktisk fantastisk ut!

Null sjokolade her, og all strikkingen er pakka ned i flyttelasset :p
Hadde bytta ut sjokoladen og strikkingen, eller kanskje ikke sjokoladen ( :p ) med selskap akkurat nå..

Hun sovna til slutt. Ikke mye pause når man må henge over senga syngende og strykende. Hadde mest lyst å ta henne i senga og sove sammen slik vi gjor natta som var og første lur. Merker hun har skikkelig mammadalt periode. Vil kose masse når vi skal sove sammen :) men gleder meg så til å se mannen igjen at jeg må være våken :)
Det skjønner jeg da :)
Har hun sovnet nå?

Jaa :o hun har ikke villet ha så annet enn nan hele uka :o har klart å gi henne litt smoothie og middagsglass, men det var ikke mye. Så idag ble jeg veldig stolt :D
Det hjelper på mammahumøret da :)
Håper det fortsetter.

Back
Topp