Skravletråd februar!

Det syns jeg du skal gjøre! Bare tenk på dere to litt ♡
Ja,haha for en herlig latter, tuppa ville se dem flere ganger :)

Den ligger på storyen så se i vei. Men det så du vel :p haha. Hun glimta skikkelig til der ;)

Ser for meg en kveld hvor jeg vil være mer på rommet enn i stuen. Mini sover men har hyppige gråtetokter/sutretokter og da det fint funket å legge seg ved siden av før må vi nå ta han opp og holde på han. Vil ha kos og ligge i armene og sove og ikke fornøyd når vi legger han ned
håper ikke kvelden blir så ille som du frykter

håper ikke kvelden blir så ille som du frykter
Håper heller ikke det. Allrede vært inne 3 ganger på den 1 timen og 20 min han har sovet. Nå la jeg en pute under han slik han ligger litt høyt med hode. Men han er varm så har nok feber. Då blir nok en urolig natt

Håper heller ikke det. Allrede vært inne 3 ganger på den 1 timen og 20 min han har sovet. Nå la jeg en pute under han slik han ligger litt høyt med hode. Men han er varm så har nok feber. Då blir nok en urolig natt
Frøkna må og ha pute her. Snørrete nese og sånt.

Uff.. håper det roer seg ila kvelden!

1 time ut i legging.. enda våken. Blææ

Frøkna må og ha pute her. Snørrete nese og sånt.

Uff.. håper det roer seg ila kvelden!
Uff ikke noe gøy:-/. Helst hosten som plager her. Nå gråter han igjen. Håper han roer seg med gubben. Blir ihvertfall tidlig kveld for min del. Jeg skal på dagvakt også i morgen:-/

Uff ikke noe gøy:-/. Helst hosten som plager her. Nå gråter han igjen. Håper han roer seg med gubben. Blir ihvertfall tidlig kveld for min del. Jeg skal på dagvakt også i morgen:-/

Er mini syk?
Legg deg tidlig ja. Trenger all søvn du kan få.

Er mini syk?
Legg deg tidlig ja. Trenger all søvn du kan få.
Ja begynte med hoste for 2-3 dager siden spesielt på natt. Har nå 2. kveld/natt med feber. Fikk paracet i 18 tiden men kjenner han er feber varm enda. Vil bare sove i armene, våkner etter 15 min legger vi han ned

Ja begynte med hoste for 2-3 dager siden spesielt på natt. Har nå 2. kveld/natt med feber. Fikk paracet i 18 tiden men kjenner han er feber varm enda. Vil bare sove i armene, våkner etter 15 min legger vi han ned
Uff. Stakkars mini ❤️. Håper det gir seg snart!

God kveld damer :) busy busy day :o men endelig er vi hjemme.
Jeg lagde deeen store grøtporsjonen til J. Skåla var godt over halvfull. Hun spiste opp alt :o det er første gang. Kjenner jeg er litt stolt nå :D

God kveld damer :) busy busy day :o men endelig er vi hjemme.
Jeg lagde deeen store grøtporsjonen til J. Skåla var godt over halvfull. Hun spiste opp alt :o det er første gang. Kjenner jeg er litt stolt nå :D
Hva har dere gjort idag da? :) flinke J :D

Back
Topp