Skravletråd februar!

Ååh. Kjenner den! Er hun kjempemye våken?
Ja, hun er nok det. Først var hun mye våken fordi hun hadde vondt i magen og de siste ukene har hun vært så tett :(

be110650d379b968c3fbdc11de42cc4b

God helg da dere ;)

Ja, hun er nok det. Først var hun mye våken fordi hun hadde vondt i magen og de siste ukene har hun vært så tett :(
Stakkar lille :( frøkna er enda litt surklete men var pottetett hele forrige uke. Både jeg og henne :( sprayer saltvann i nesa før måltidene og når hun skal sove. Hjelper endel. Og har pute og hevet hodeende :) magen har hun også vært plaget med :(

Plutselig skulle mini begynne å hyle idet gubben gikk for å lufte hunden. Kjenner dette blir en laaang natt spesielt siden gubben nok ikke kommer til å gjøre noe særlig med mini når han våkner i natt. Blir nok meg som må opp som vanlig til tross for jobb i morgen tidlig

God heeelg :D
Daimen var veldig passende til deg ;)

Er det kjappstrikkadrakten du er begynt påan igjen?
Jeg veit, derfor jeg måtte legge ut bildet :p

Ja,det er det, håper aller gode ting er 3! Det er oppskriften sin feil,den hopper litt for mye fram og tilbake og jeg tenker for vanskelig. Blæ! :p

Ja nå ligger han våken og omtrent kryper inn i meg. Og egentlig kjempetrøtt. Og utrolig varm kjenner jeg til tross for at han ligger i kun bleie og har sparket av seg dynen
Uff. Høres ut som mi her om dagen. Knødde nærmest i søvne overalt og mot meg hele tiden selv om hun lå så inntil meg som mulig.

Det var det som skjedde her også. . Så hun ble flyttet på eget rom når hun var 8 mnd, jeg hadde også noen netter på gulvet på rommet hennes,hender seg jeg har det når hun er syk nå også :p

Litt over 7 mnd her og ekstreeemt lett sover, så hun skal på eget rom. :p
Regner med det blir mange netter der i ny og ne.

Litt over 7 mnd her og ekstreeemt lett sover, så hun skal på eget rom. :p
Regner med det blir mange netter der i ny og ne.
Hun venner seg nok fort til det,kanskje sover hun bedre. Også kommer det til å bli en fanatisk verden for dere voksen. Vi endte med å hviske til hverandre første kvelden :p

Back
Topp