Se idol og senkveld mens jeg strikker. Er alene i kveld også...Hva er planene for kvelden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se idol og senkveld mens jeg strikker. Er alene i kveld også...Hva er planene for kvelden?
Det syns jeg du skal gjøre! Bare tenk på dere to litt ♡
Ja,haha for en herlig latter, tuppa ville se dem flere ganger![]()
Gjør jo om vi får det tilKoselig at dere gjør det sammen![]()
håper ikke kvelden blir så ille som du frykterSer for meg en kveld hvor jeg vil være mer på rommet enn i stuen. Mini sover men har hyppige gråtetokter/sutretokter og da det fint funket å legge seg ved siden av før må vi nå ta han opp og holde på han. Vil ha kos og ligge i armene og sove og ikke fornøyd når vi legger han ned
Legge frøkna. Er i legginga nå. Ene øyeblikket går øya igjen og neste er hun i full vigør i senga. Så spennendeHva er planene for kvelden?
Håper heller ikke det. Allrede vært inne 3 ganger på den 1 timen og 20 min han har sovet. Nå la jeg en pute under han slik han ligger litt høyt med hode. Men han er varm så har nok feber. Då blir nok en urolig natthåper ikke kvelden blir så ille som du frykter
Frøkna må og ha pute her. Snørrete nese og sånt.Håper heller ikke det. Allrede vært inne 3 ganger på den 1 timen og 20 min han har sovet. Nå la jeg en pute under han slik han ligger litt høyt med hode. Men han er varm så har nok feber. Då blir nok en urolig natt
Uff ikke noe gøy:-/. Helst hosten som plager her. Nå gråter han igjen. Håper han roer seg med gubben. Blir ihvertfall tidlig kveld for min del. Jeg skal på dagvakt også i morgen:-/Frøkna må og ha pute her. Snørrete nese og sånt.
Uff.. håper det roer seg ila kvelden!
Rart at jeg alltid blir trøtt når det er for sentJeg og! Trøtt som fy
Uff ikke noe gøy:-/. Helst hosten som plager her. Nå gråter han igjen. Håper han roer seg med gubben. Blir ihvertfall tidlig kveld for min del. Jeg skal på dagvakt også i morgen:-/
Og lys våken igjen sent på kveldenRart at jeg alltid blir trøtt når det er for sent![]()
Ja begynte med hoste for 2-3 dager siden spesielt på natt. Har nå 2. kveld/natt med feber. Fikk paracet i 18 tiden men kjenner han er feber varm enda. Vil bare sove i armene, våkner etter 15 min legger vi han nedEr mini syk?
Legg deg tidlig ja. Trenger all søvn du kan få.
Sjelden jeg er lys våken for tida gittOg lys våken igjen sent på kvelden![]()
Haha. Sjelden jeg har energi for tidenSjelden jeg er lys våken for tida gitt![]()
Uff. Stakkars miniJa begynte med hoste for 2-3 dager siden spesielt på natt. Har nå 2. kveld/natt med feber. Fikk paracet i 18 tiden men kjenner han er feber varm enda. Vil bare sove i armene, våkner etter 15 min legger vi han ned
Skal ikke være lett altsåHaha. Sjelden jeg har energi for tidenmen blir lys våken som i overtrøtt om jeg er våken for lenge
![]()
Hva har dere gjort idag da?God kveld damerbusy busy day
men endelig er vi hjemme.
Jeg lagde deeen store grøtporsjonen til J. Skåla var godt over halvfull. Hun spiste opp altdet er første gang. Kjenner jeg er litt stolt nå
![]()
Nei det skal ikke detSkal ikke være lett altså![]()