Skravletråd februar!

Det er go jentene mine. :) På grunn av aldersforskjellen så ble jeg litt sånn reserve tante sa mamma døde. Hu eldste var bare 3 og hu yngste var ikke født. Så det er meg som stort sett alltid har passet dem. Det er meg de kommer til når de trenger litt "fri" :)
Så jeg får bare nyte det så lenge de gidder :D
Da betyr nok du mye for dem!❤️

Det har vi
Nå skal vi hente kengubarnet som har vært borte på kurs.
I morgen skal kb i bursdag og så skal vi på Miniklanen kickoff resten av dagen.

Søndag blir vi hjemme å feirer morsdag :)

Dere da?

Hva kurs har han vært på:)?
Fin helg høres det ut som:)

Nå etterpå skal jeg og snuppa trilla bort i barnehagen til O.J. hvor det serveres grønnsakssuppe:D Så kommer svigermor/farmor og søskenbarnet til ungene også:) O.J. sover hos farmor og farfar i natt sammen med søskenbarnet på 5år<3
Skal avgårde for å fikse negler etter barnehagen. :)
Ellers skal vi i besøk både lør. og søn:)

Han har vært på hørselskurs i to dager :)
Ja helgen blir nok fin :)

Høres ut som dere også har fine planer for helgen :)
Hva kurs har han vært på:)?
Fin helg høres det ut som:)

Nå etterpå skal jeg og snuppa trilla bort i barnehagen til O.J. hvor det serveres grønnsakssuppe:D Så kommer svigermor/farmor og søskenbarnet til ungene også:) O.J. sover hos farmor og farfar i natt sammen med søskenbarnet på 5år<3
Skal avgårde for å fikse negler etter barnehagen. :)
Ellers skal vi i besøk både lør. og søn:)

Da har jeg vært en kjapp tur på ikea og kom ut igjen med mer enn hva jeg egentlig skulle ha da jeg gikk inn

Kjære vennen ♡skulle ønske jeg bodde nærmere deg.
Husk bare det at verden kollapser ikke om det ikke blir måket eller alt kommer på rett plass til helt riktig tid. Det viktigste er deg selv, og snuppa ♡
Er bare så mange forventninger til meg overalt. Jeg er mellomledd mellom alle partene involvert i flyttingen. Sånn måtte det tydeligvis være. Nå er ene parten sur fordi svigers ikke orka æ kjøre tidlig så de må vente timesvis på de at de skal komme med bobilen vi ska bruke i flyttinga.

Mamma er bare helt rar for tiden. Så jeg gidder ikke be om noe der. Så ender med at jeg stresser meg mellom steder og kjører hit og dit. Mat kommer i siste rekke. Husker ikke på å spise for det er så stress for tiden! Ingen kan egentlig passe frøkna om jeg trenger, så hun må vre med overalt. Jeg skulle vært i huset nå for å fiksa internett. Homenet tuller så fryktelig at det er like før jeg klager og sier opp hele greia! Arg...

Uff, du sliter deg jo ut med all denne måkingen:(
Bra du får hjelp i morgen!
Ja.. men stresset vedvarer hele helga. Gubben har ting han og skal gjøre, så jeg er avhengig av å ha med meg frøkna overalt på det jeg må gjøre. Ikke alltid lett når ting tar dobbel så lang tid.

ja det gjorde det :) hadde en slækk dag så var grei start. Var der med snuppa, nå er jeg lei av å gå rundt å lure så jeg krevde å komme inn for sjekk
var der med lillemor
hørtes slitsomt ut :P var der for Sjekk av lillemor
det var greit :) mye bedre ! Hu blei så fin form at hu var våken i 3 timer :P sovna akkurat
jeg må se den nyeste episoden :o

Jada :) begynner å skje ting her nå :)

Åssen gikk sjekken? Håper hun har det bra♡

Nei tror ikke det. Har ofte pleid å våkne etter 30 min men sovner greit igjen. Men ikke nå. Nå gråter og sutrer han og vil ingenting annet enn å kave og være sutrete. Å prøve å få han til å sovne igjen er dødfødt da han til tross for er trøtt ikke vil sove mer. I vogn hyler han og i fanget bare kaver han
Huff da :( hvordan går det med han nå?

Er bare så mange forventninger til meg overalt. Jeg er mellomledd mellom alle partene involvert i flyttingen. Sånn måtte det tydeligvis være. Nå er ene parten sur fordi svigers ikke orka æ kjøre tidlig så de må vente timesvis på de at de skal komme med bobilen vi ska bruke i flyttinga.

Mamma er bare helt rar for tiden. Så jeg gidder ikke be om noe der. Så ender med at jeg stresser meg mellom steder og kjører hit og dit. Mat kommer i siste rekke. Husker ikke på å spise for det er så stress for tiden! Ingen kan egentlig passe frøkna om jeg trenger, så hun må vre med overalt. Jeg skulle vært i huset nå for å fiksa internett. Homenet tuller så fryktelig at det er like før jeg klager og sier opp hele greia! Arg...
Jeg syns du skal ta den en prat med gubben din. Fortelle han hvordan ståa er, på ordentlig, kanskje han skjønner at han er nødt til å trø til eller at ting er nødt til å skje på en litt annen måte.
Klem til vakre deg ♡

Back
Topp