loolah
Gift med forumet
Gratulerer så mye![]()
Gratulerer så mye
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye![]()
Gratulerer så mye
snakka med Vesla i stad. Å da var hu litt usikker. Men hun ville prøve.da blir det nok et nei
jeg å
bilde ?
De sa de trodde det kunne være krupp, men nå har vi fått henvisning til sykehuset der å, for å sjekke refluks
oij!Oi.. Bare sånn 1000 innlegg etter jeg var innom sist her. ;p Jeg klarer ikke å henge med dere og i alle fall ikke nå lengre. <3 Fått baby! <3
Haha,da skjønner jeg det kan være vanskelig jaholde Vesla unna hester er næmest umulig for oss.. Familien til samboeren har 35 hester på Island![]()
Satser på det altsåDa håper jeg du fortsatt klarer å holde plagene i sjakk![]()
Oi, tiden flyrIkke mye jeg har fått vært her de siste dagene, og i morgen er siste dag i perm![]()
Håper det er smittsomt,så min flytter seg ogsåJippi ! Verdens beste gave! Morkaken flyttet seg og lillebror han vokser godtjeg er visst lenger enn hva oul sa så vi får se hva som skjer fremover
måtte bare dele det
![]()
Ååå, gratulerer så masse ♡♡Oi.. Bare sånn 1000 innlegg etter jeg var innom sist her. ;p Jeg klarer ikke å henge med dere og i alle fall ikke nå lengre. <3 Fått baby! <3
21+ ett eller annet så hvertfall 3 dager, men vi flytter ikke terminNææså gøy
hvor mye lengere er du på vei enn det oul sa?
Håper din flytter segHåper det er smittsomt,så min flytter seg også![]()
Bra dere blir sendt videreda blir det nok et nei
jeg å
bilde ?![]()
De sa de trodde det kunne være krupp, men nå har vi fått henvisning til sykehuset der å, for å sjekke refluks
Oi, det har gått fort!Ikke mye jeg har fått vært her de siste dagene, og i morgen er siste dag i perm![]()
Grattis med detDet er jo det!
Nå har jeg bestilt! Bestilte solbriller med styrke og![]()
Så herlig daHar en skikkelig kose gutt her nå når jeg kom hjem fra jobb
Så flott å høreJippi ! Verdens beste gave! Morkaken flyttet seg og lillebror han vokser godtjeg er visst lenger enn hva oul sa så vi får se hva som skjer fremover
måtte bare dele det
![]()
Oi, ble trøtt etterhvert hun da?!Lille J ligger laaaangt etter med sovingenendelig sovna hun, 2 timer etter skjema
![]()
Ja alltid kjekt og koselig når han har tid til å kose litt❤❤Så herlig da![]()
Hehe, venter på den følelsen her ogsåNår jentungen ber om hjelp til matteleksene og jeg ikke forstår bæret.... #denfølelsen
Gratulerer med baby!!!Oi.. Bare sånn 1000 innlegg etter jeg var innom sist her. ;p Jeg klarer ikke å henge med dere og i alle fall ikke nå lengre. <3 Fått baby! <3