Skravletråd februar!

Lurer på når lønnslipp kommer denne gangen. Lyst å vite lønna min... forrige mnd kom den 7 dager etter lønna var på konto :confused:
Sånn skjer mann her og inne mellom :s og inne mellom har de glemt å gi han lønn... Surrer litt det firma

Våkner han pga han er tett? :/
Nei tror ikke det. Har ofte pleid å våkne etter 30 min men sovner greit igjen. Men ikke nå. Nå gråter og sutrer han og vil ingenting annet enn å kave og være sutrete. Å prøve å få han til å sovne igjen er dødfødt da han til tross for er trøtt ikke vil sove mer. I vogn hyler han og i fanget bare kaver han

hvor gammel er hu?

Nå er hu 9 år, men har alltid brukt slike bukser. Hu har aldri hatt problemer med å leke eller herje i buksene sine som passer. Derimot har vi hatt motsatt problem når folk har kjøpt andre typer bukser til henne for det blir stort og klumpete. Og når man strammer de inn i livet blir de ubehagelige.

Men de er i det minste ærlige om det da. Pappa var også sånn men etter de sluttet med bleie var han jo helt fantastisk
Ja. Jeg vil uansett ikke lemne jenta mi der alene så liten som hun er. Svigermor heiv ungen overenda og trudde hun skulle hive henne avgårde bare fordi hun hosta og gulpa som liten. Så belager meg ikke på noe der :p

Hvordan gikk natten?:)
Våkna med hylskrik 23 :( skreik så mye at jeg nesten ble redd for hun harka sånn. Slim i hals også. Men roa seg tilslutt og sov inntil meg hele natta. Sov i ett til 7 iallefall :) men hun skrek når hun prompa, så regner med hun var noe dårlig i magen.

Leste det andre svaret ditt.

Nei hvis de ikke kan hjelpe til så blir man jo like alene liksom :-(
Og nesten mer slitsomt å være "alene" med familie rundt enn å ikke ha familie rundt i det hele tatt....
Ja... fikk merke det de siste gangene mamma har vært på besøk. Må liksom underholde henne også i tillegg til en ekstremt krevende jente. Og når mannen kommer hjem, vil mamma ut i byen og se. Hun vil ikke alene så da må jeg trø til og traske timesvis.. det er så slitsomt..

Huff, høres tungt ut :-(
Ikke mulig å få hjelp?

Ja regnet bort her... :-(
På måkinga er jeg alene for nå uansett. mannen er i leiligheten så han kommer med flyttelasset idag. Er så glad jeg fikk ordna brøyter som tok innkjørselen vår igår kveld. Var nettopp og så der og han hadde brøyta halvveis opp til huset også. Fantastisk :D

Nå er hu 9 år, men har alltid brukt slike bukser. Hu har aldri hatt problemer med å leke eller herje i buksene sine som passer. Derimot har vi hatt motsatt problem når folk har kjøpt andre typer bukser til henne for det blir stort og klumpete. Og når man strammer de inn i livet blir de ubehagelige.
Samme som her det . Vi kjøpte en periode bukser på jente avd for de var mye smalere enn på gutteavd

Back
Topp