Skravletråd februar!

Nå, natta med ruskesara som hoster, nyser og klynger litt ♡

Ja. Skjønner ikke hvorfor hun gidder å si at når vi flytter, så skal hun avlaste masse sånn at vi kan få koble litt av å være kjærester. Kino f.eks.

Svigers vil ikke passe før hun er nærmere tre ca. Da hun kan gjøre det meste selv.
Blir nok søstra mi som kan hjelpe oss mest. Men om hun får baby nå så vet jeg ikke der heller :å
Leste det andre svaret ditt.

Nei hvis de ikke kan hjelpe til så blir man jo like alene liksom :-(
Og nesten mer slitsomt å være "alene" med familie rundt enn å ikke ha familie rundt i det hele tatt....

takk :D
det er helt sykt bra serie
miley har ikke fått noe da :p

Jeg må jeg å ! :eek:
aha.. var jeg som leste feil.. leste "det var hu som fikk ei sprøyte adrenalin" :P

Klarer ikke sove uten mannen :( Theo sparker så koser meg ❤️ savner han sånn ... Vi trenger tid kun meg og han en natt vekke hjemmefra. Noen som har erfaring med spa? :)

Ja. Skjønner ikke hvorfor hun gidder å si at når vi flytter, så skal hun avlaste masse sånn at vi kan få koble litt av å være kjærester. Kino f.eks.

Svigers vil ikke passe før hun er nærmere tre ca. Da hun kan gjøre det meste selv.
Blir nok søstra mi som kan hjelpe oss mest. Men om hun får baby nå så vet jeg ikke der heller :å
Får håpe de endrer seg etterhvert. Kan jo hende de bare er usikre

Klarer ikke sove uten mannen :( Theo sparker så koser meg ❤️ savner han sånn ... Vi trenger tid kun meg og han en natt vekke hjemmefra. Noen som har erfaring med spa? :)
Spakveld er en utrolig fin måte å slappe av på med partnern om han ikke er som min som. Han klarer å nyte det 5 min så blir han rastløs :)

Poden er så fin. Spiser så godt. Og når man er mett... forsetter i spiser men melka renner ut av munnen og lager en bekk nedover ny dusja mamma... må bare flire. Men puppen holden som gissel. Akkurat som om det er noen andre som skal stjele den..

Back
Topp