Skravletråd februar!

Når skal jeg få tid?:( evig mas og tusen ting å gjøre. Må ringe og styre med internettfolka og imorgen. De skulle vært der idag. Hørte ingenting, og det er ikke kobla opp. Må ha de inn i huset for å endre kablemottaket.

Prøvde å få mamma til å ha frøkna i to timer mens jeg måket. Endte i to tlf, fire mld og sukk når jeg kom. Fikk ikke gått på do engang og legginga tok halvannen time. Tydeligvis vanskelig å passe ei. Så jeg gidder ikke spørre mer.
Så kjedelig at det er sånn

Jepp. Jeg har vært og forberedt huset til flyttelasset kommer. Laga en bred vei de kan få opp tingene via. Snødd over en meter så var ekstremt mye og måkke. Må sannsynligvis prøve å komme meg dit før to imorgen og måke pånytt
Oi så mye snø :-o
Er ikke noe igjen her å skryte av, :-(

Oi så mye snø :-o
Er ikke noe igjen her å skryte av, :-(
Jaa. Og i tillegg var det høye skavler å hive det jeg måka over, så både armene og ryggen er ødelagt. Blir to paracet før natta nå. Det er sikkert. Alt regna bort?

Så kjedelig at det er sånn
Ja. Skjønner ikke hvorfor hun gidder å si at når vi flytter, så skal hun avlaste masse sånn at vi kan få koble litt av å være kjærester. Kino f.eks.

Svigers vil ikke passe før hun er nærmere tre ca. Da hun kan gjøre det meste selv.
Blir nok søstra mi som kan hjelpe oss mest. Men om hun får baby nå så vet jeg ikke der heller :å

Ballett koster, ja. Tanta mi har tre døtre, som alle har gått på ballett fra de var små, eldre er student nå. De tre kusinene mine synes jo da min datter er helt fantastiske, ballerinaer!!! Men vi holder henne på denne danseskolen her for nå.

Dagens trening avklarte at de fleste danser i ballerinakjole fra hm etc, så det spørs om vi ikke må gjøre en innsats og finne igjen hennes også, hun har jo
Ballerinakkjole må hun jo ha!:D
Håper hun har glede av dansen lang tid framover:)

Puuh! Endelig hjemme. Dette kunne blitt en lang kveld. Vi møter den køen. Så jeg går inn å sjekker twitter, leser at det er en ulykke på veien. Heldigvis rakk å snu. Så kjørte vi gamleveien istede som var en humpete skogsvei.
Bra dere rakk å ta en annen vei:)

Gikk det bra på jobb da? Hvorfor legevakt? :/
ja det gjorde det :) hadde en slækk dag så var grei start. Var der med snuppa, nå er jeg lei av å gå rundt å lure så jeg krevde å komme inn for sjekk
Hvorfor legevakten?
var der med lillemor
Litt av en dag.

Hvorfor legevakta?

Jeg har levert unger på skole/bhg, hjem og bestille legetime, sove, lege, hjem og hvile, hente unger og så overleve ettermiddagen :-P
hørtes slitsomt ut :P var der for Sjekk av lillemor
hvert hjemme..

Hvordan var første dag på jobb?
Å hvordan går det med tantegullet mitt?
det var greit :) mye bedre ! Hu blei så fin form at hu var våken i 3 timer :P sovna akkurat
Har sett PLL med 15 åringen :)
Hun blir faktisk 16 over helgen :o :o
jeg må se den nyeste episoden :o
God kveld:D
Gikk det bra på jobb?? Er snuppa like dårlig??:(
Jada :) begynner å skje ting her nå :)

Back
Topp