HehePff, det skal jeg ikke det ! For jeg begynner 14![]()
Prøvde å passe på da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HehePff, det skal jeg ikke det ! For jeg begynner 14![]()
Huff, høres tungt ut :-(Jaa. Og i tillegg var det høye skavler å hive det jeg måka over, så både armene og ryggen er ødelagt. Blir to paracet før natta nå. Det er sikkert. Alt regna bort?
Leste det andre svaret ditt.Ja. Skjønner ikke hvorfor hun gidder å si at når vi flytter, så skal hun avlaste masse sånn at vi kan få koble litt av å være kjærester. Kino f.eks.
Svigers vil ikke passe før hun er nærmere tre ca. Da hun kan gjøre det meste selv.
Blir nok søstra mi som kan hjelpe oss mest. Men om hun får baby nå så vet jeg ikke der heller :å
aha.. var jeg som leste feil.. leste "det var hu som fikk ei sprøyte adrenalin"takk
det er helt sykt bra serie
miley har ikke fått noe da
Jeg må jeg å !![]()
koselig å bli huska påHehe![]()
Prøvde å passe på da![]()
Heheaha.. var jeg som leste feil.. leste "det var hu som fikk ei sprøyte adrenalin"![]()
Shit happenskoselig å bli huska på
Hehe
Yes yes !Shit happens![]()
Haha godt det er flereHaha, hekta jeg og![]()
Nei jeg er litt skeptiskJeg også, men syns liksom ikke den siste sesongen er like bra som tidligere, enda...
Får håpe de endrer seg etterhvert. Kan jo hende de bare er usikreJa. Skjønner ikke hvorfor hun gidder å si at når vi flytter, så skal hun avlaste masse sånn at vi kan få koble litt av å være kjærester. Kino f.eks.
Svigers vil ikke passe før hun er nærmere tre ca. Da hun kan gjøre det meste selv.
Blir nok søstra mi som kan hjelpe oss mest. Men om hun får baby nå så vet jeg ikke der heller :å
Bruker de jo ikke uansett såDeilig å bli kvitt litt![]()
Sånn der halvbraVar den bra?![]()
Våken her å. Akkurat ferdig med å amme og tenkte å spise selvNoen andre som er våkne?
Spakveld er en utrolig fin måte å slappe av på med partnern om han ikke er som min som. Han klarer å nyte det 5 min så blir han rastløsKlarer ikke sove uten mannenTheo sparker så koser meg
savner han sånn ... Vi trenger tid kun meg og han en natt vekke hjemmefra. Noen som har erfaring med spa?
![]()