Sånn skjer mann her og inne mellom :s og inne mellom har de glemt å gi han lønn... Surrer litt det firmaLurer på når lønnslipp kommer denne gangen. Lyst å vite lønna min... forrige mnd kom den 7 dager etter lønna var på konto![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn skjer mann her og inne mellom :s og inne mellom har de glemt å gi han lønn... Surrer litt det firmaLurer på når lønnslipp kommer denne gangen. Lyst å vite lønna min... forrige mnd kom den 7 dager etter lønna var på konto![]()
Lønn får jeg men kunne tenkt meg å visst hvor mye jeg får . Har glemt hvor mange timer jeg hadde denne mndSånn skjer mann her og inne mellom :s og inne mellom har de glemt å gi han lønn... Surrer litt det firma
Så kjedelig daBle ikke lange luren på mini. Også er han så trøtt
Vanligvis her også, men gidder og føler ikke for å sminke meg for å vær hjemme å være dårlig liksom. . :/Her brukes det hver dag
Våkner han pga han er tett? :/Ble ikke lange luren på mini. Også er han så trøtt
Ja og han er tydelig trøtt. Sutrer og gråter og burde sove men ingenting funker for å få han til å sove mer. Trodde barn ble trøtte og sov greit når de var syke men ikke min.Så kjedelig da
Nei tror ikke det. Har ofte pleid å våkne etter 30 min men sovner greit igjen. Men ikke nå. Nå gråter og sutrer han og vil ingenting annet enn å kave og være sutrete. Å prøve å få han til å sovne igjen er dødfødt da han til tross for er trøtt ikke vil sove mer. I vogn hyler han og i fanget bare kaver hanVåkner han pga han er tett? :/
hvor gammel er hu?
Hihi, herligbra han digger puppen!
Lurer på når lønnslipp kommer denne gangen. Lyst å vite lønna min... forrige mnd kom den 7 dager etter lønna var på konto![]()
Ja. Jeg vil uansett ikke lemne jenta mi der alene så liten som hun er. Svigermor heiv ungen overenda og trudde hun skulle hive henne avgårde bare fordi hun hosta og gulpa som liten. Så belager meg ikke på noe derMen de er i det minste ærlige om det da. Pappa var også sånn men etter de sluttet med bleie var han jo helt fantastisk
Våkna med hylskrik 23Hvordan gikk natten?![]()
Ja... fikk merke det de siste gangene mamma har vært på besøk. Må liksom underholde henne også i tillegg til en ekstremt krevende jente. Og når mannen kommer hjem, vil mamma ut i byen og se. Hun vil ikke alene så da må jeg trø til og traske timesvis.. det er så slitsomt..Leste det andre svaret ditt.
Nei hvis de ikke kan hjelpe til så blir man jo like alene liksom :-(
Og nesten mer slitsomt å være "alene" med familie rundt enn å ikke ha familie rundt i det hele tatt....
På måkinga er jeg alene for nå uansett. mannen er i leiligheten så han kommer med flyttelasset idag. Er så glad jeg fikk ordna brøyter som tok innkjørselen vår igår kveld. Var nettopp og så der og han hadde brøyta halvveis opp til huset også. FantastiskHuff, høres tungt ut :-(
Ikke mulig å få hjelp?
Ja regnet bort her... :-(
Ja sånn er det visst når man går over til å kun sende på mailDet var da fryktelig seint..
Samme som her det . Vi kjøpte en periode bukser på jente avd for de var mye smalere enn på gutteavdNå er hu 9 år, men har alltid brukt slike bukser. Hu har aldri hatt problemer med å leke eller herje i buksene sine som passer. Derimot har vi hatt motsatt problem når folk har kjøpt andre typer bukser til henne for det blir stort og klumpete. Og når man strammer de inn i livet blir de ubehagelige.
God helg til deg ogsåGod helg alle sammen![]()