Ja syns det. Nå synes han det er utrolig moro å hive ut tutten og tygge på fingrene mine.Godt når de kommer da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja syns det. Nå synes han det er utrolig moro å hive ut tutten og tygge på fingrene mine.Godt når de kommer da![]()
Hva skal du i dag da?Orker ikke lese innleggene... Ligger her i sengen og vil ikke stå opp men jeg må stå opp snartvært våken siden 08:15 da
![]()
Akkurat jahehe du sender en av gårde, jeg får en inn i husethehe
Okei, håper føret er bra1.5 t ca tror jeg
Hehe, det skjønte jeg for her forsto jeg ikke noe av qoutenDet var en dyp samtale. Fikk et litt morskt blikk da jeg sa "skal ikke du sove da"
Quota feilææhj
Det tror jeg det erOkei, håper føret er bra![]()
HeheJa syns det. Nå synes han det er utrolig moro å hive ut tutten og tygge på fingrene mine.
Godt han sovnet tilsluttDa sovnet omsider mini etter litt sutring og gråt over å måtte ligge i vognen. Skulle ihvertfall ikke ligge i armene og sovne der selv om han var så trøtt stakkar. I armene skulle han bare kave seg opp og gjøre alt annet
Kjør forsiktigDet tror jeg det erminus svingene jeg skal nedover. De er nok glatte
Tydeligvis veldig godt og morsomtHehegodt å gnu gommene på mammas fingre
![]()
Jeg har på meg sminke i dag,for andre dag på rad. Godt,og rart. Det er lenge siden sist..Får gå å sminke meg jeg . Må tømme bilen også
Ja og håper han får en god lur ogsåGodt han sovnet tilslutt![]()
Det skal jegKjør forsiktig![]()
Her brukes det hver dagJeg har på meg sminke i dag,for andre dag på rad. Godt,og rart. Det er lenge siden sist..
Krysser fingrene for at han gjør detJa og håper han får en god lur også![]()
Til mine besteforeldre ... Ligget med magesmerter i natt og en rolig gutt. Så er redd kan man si ...Hva skal du i dag da?