Skravletråd februar!

huff. er så slitsomt når de små ikke sover. Håper hun sover litt snart da :)
Det er kjempe slitsomt :o
Stod på badet så hørte jeg masse småprating :p så gikk jeg inn på soverommet å der lå hun i senga å pratet med bamsen sin :p

ja :) Han står i døra hele helgen.
Godt at du får litt selskap da :)
Her later det til at ,snart, 16 åringen skal til besteforeldrene i helgen så da blir jeg alene. Eller vi skal Feire henne på dagtid lørdag.

Her later det til at ,snart, 16 åringen skal til besteforeldrene i helgen så da blir jeg alene. Eller vi skal Feire henne på dagtid lørdag.
hehe du sender en av gårde, jeg får en inn i huset :P hehe

Må jo si det er forskjell på små barnehage barn å de litt større da :)
Nei er forskjell på kroppene ;)
For min var det kun slim fit som satt på han og han klarte uten problem å turné klatre i trær og har aldri blitt hemmet av slim fit.
For andre mer runde barn blir slim fit trangt :)

Det var en dyp samtale. Fikk et litt morskt blikk da jeg sa "skal ikke du sove da"

Quota feil :o ææhj

Nei er forskjell på kroppene ;)
For min var det kun slim fit som satt på han og han klarte uten problem å turné klatre i trær og har aldri blitt hemmet av slim fit.
For andre mer runde barn blir slim fit trangt :)
Det er nok forskjell fra barn til barn.
Men jeg må si jeg blir en smule fornærmet av akkurat den kommentaren.
Vesla mi er langt fra "rund". Hu er ganske så slank og kan fint gå i slimfitbukser, men hun blir hemmet av dem.
Hun arvet en slik buske en gang. Den hadde hun på seg i 30 min før den var av igjen. Å har aldri kommet på.
Å det har ingenting med kroppsfasongen å gjøre.

Neei! Nå skal jeg kle på meg å traske :D
Ha en fin dag damer :) så prekas vi senere :D
*løpe til toget*

Det er nok forskjell fra barn til barn.
Men jeg må si jeg blir en smule fornærmet av akkurat den kommentaren.
Vesla mi er langt fra "rund". Hu er ganske så slank og kan fint gå i slimfitbukser, men hun blir hemmet av dem.
Hun arvet en slik buske en gang. Den hadde hun på seg i 30 min før den var av igjen. Å har aldri kommet på.
Å det har ingenting med kroppsfasongen å gjøre.
Klart det har med fasong å gjøre. Min har alltid vært undervektig og slim fit satt som løse bukser på han fordi han var så tynn.
jeg r så utrolig lei av alle som sier slim fit hemmer barn i lek når det ikke stemmer.

Min ble mer hemmer av joggebukser Eller vanlige jeans for de bare falt av!
Jeg forøvrig flere andre med normale barn som sier slim fit ikke passer barna deres og for de har det vært et problem for barna ikke passer de klærne som de gjerne vil ha

Back
Topp