jaHerligMannen jobber eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jaHerligMannen jobber eller?
hvor gammel er hu?Her går hu nesten bare i slim fit bukser, eneste som ikke blir stort og ubehagelig for henne. Ellers går det i trenings bukser og heldress..
Det er kjempe slitsomthuff. er så slitsomt når de små ikke sover. Håper hun sover litt snart da![]()
awww.. søta..Det er kjempe slitsomt
Stod på badet så hørte jeg masse småpratingså gikk jeg inn på soverommet å der lå hun i senga å pratet med bamsen sin
![]()
Godt at du får litt selskap dajaHan står i døra hele helgen.
Jaaaa krysser fingrene for tennerHurra om det er tenner![]()
Ikke noe galt med den men den bruker endel bensin, den andre bruker diesel og dvs lite dieselHva er galt med din bil?
Ehm jeg jobber med barn jeg altsåda har ikke de jobbet med barn, for å si det sånn..
Åja,sånn ja. Et det langt å kjøre?Ikke noe galt med den men den bruker endel bensin, den andre bruker diesel og dvs lite diesel
hehe du sender en av gårde, jeg får en inn i husetGodt at du får litt selskap da
Her later det til at ,snart, 16 åringen skal til besteforeldrene i helgen så da blir jeg alene. Eller vi skal Feire henne på dagtid lørdag.
Samme her! For noen kropper er det den buksen som sitter på de.Her går hu nesten bare i slim fit bukser, eneste som ikke blir stort og ubehagelig for henne. Ellers går det i trenings bukser og heldress..
Godt når de kommer daJaaaa krysser fingrene for tenner. Har 4 stk og resten har visst veldig god tid med å komme
![]()
Må jo si det er forskjell på små barnehage barn å de litt større daEhm jeg jobber med barn jeg altså
1.5 t ca tror jegÅja,sånn ja. Et det langt å kjøre?
Nei er forskjell på kroppeneMå jo si det er forskjell på små barnehage barn å de litt større da![]()
Det var en dyp samtale. Fikk et litt morskt blikk da jeg sa "skal ikke du sove da"Godt at du får litt selskap da
Her later det til at ,snart, 16 åringen skal til besteforeldrene i helgen så da blir jeg alene. Eller vi skal Feire henne på dagtid lørdag.
Det er nok forskjell fra barn til barn.Nei er forskjell på kroppene
For min var det kun slim fit som satt på han og han klarte uten problem å turné klatre i trær og har aldri blitt hemmet av slim fit.
For andre mer runde barn blir slim fit trangt![]()
Klart det har med fasong å gjøre. Min har alltid vært undervektig og slim fit satt som løse bukser på han fordi han var så tynn.Det er nok forskjell fra barn til barn.
Men jeg må si jeg blir en smule fornærmet av akkurat den kommentaren.
Vesla mi er langt fra "rund". Hu er ganske så slank og kan fint gå i slimfitbukser, men hun blir hemmet av dem.
Hun arvet en slik buske en gang. Den hadde hun på seg i 30 min før den var av igjen. Å har aldri kommet på.
Å det har ingenting med kroppsfasongen å gjøre.
Kos deg i dag,må snart dra jeg ogsåNeei! Nå skal jeg kle på meg å traske
Ha en fin dag damerså prekas vi senere
*løpe til toget*