Skravletråd februar!

Jeg vil ha dette fra Ellevill!
60966_Ellevill_Designs_Bay_2.jpg

Eller dette:
fidella-tragetuch-persian-paisley-smoke.png

Det var veldig fint :)

Har lyst på dette jeg da:
512d11868bc6aa2b32718437267b49a1

God kveld damer :)
hvordan har dagen hvert?

Her har den hvert rolig.
Har hvert meg og knøtte hele dagen. Jeg har danset litt Zumba.
Aurora ble hentet av bestefar i dag så da trengte jeg ikke tenke på det.
Hadde pannekaker til middag. Å nå ligge Knøtte å sover litt mens Vesla ser på barne-TV.
Å jeg sitter her med kaffekoppen min :D
Herlig dag hos deg:D
Jeg er i mye bedre form! Vært på apoteket, slappet av hjemme, stekt kjøttkaker og koset med gutta mine:D

God kveld :) nå er jeg sliten. Null søvn i natt, første dag på jobb, rett på legevakten etter jobb, kom nettop hjem. Hva har dere gjort i dag ?

Det er veldig fint, jeg er litt usikker på om jeg vil ha grønt, blått, beige eller cafe farget jeg da Haha :p
hehe lyse nøytrale farger jeg jo helt klart det beste da :P De fargene passer til alt :)
Men jeg er veldig glad i blått, lavendel og petrol :)

Dans med utallige muligheter høres jo veldig smart ut:D
Ballett gikk jeg på selv som liten, det var ganske kostbart:)
Ballett koster, ja. Tanta mi har tre døtre, som alle har gått på ballett fra de var små, eldre er student nå. De tre kusinene mine synes jo da min datter er helt fantastiske, ballerinaer!!! Men vi holder henne på denne danseskolen her for nå.

Dagens trening avklarte at de fleste danser i ballerinakjole fra hm etc, så det spørs om vi ikke må gjøre en innsats og finne igjen hennes også, hun har jo

Puuh! Endelig hjemme. Dette kunne blitt en lang kveld. Vi møter den køen. Så jeg går inn å sjekker twitter, leser at det er en ulykke på veien. Heldigvis rakk å snu. Så kjørte vi gamleveien istede som var en humpete skogsvei.

Back
Topp