Når hun krøller seg inntil meg og småsmiler, da er det deilig å sove sammenSøta ♡
Det er godt å sove sammen syns jeg. Henta tuppa ved 6 tiden i morges jeg, for hun var så varm at jeg syns det var best å ha henne sammen med meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når hun krøller seg inntil meg og småsmiler, da er det deilig å sove sammenSøta ♡
Det er godt å sove sammen syns jeg. Henta tuppa ved 6 tiden i morges jeg, for hun var så varm at jeg syns det var best å ha henne sammen med meg![]()
Håper du får en fin vaktManner meg opp til kveldsvakt i dag
Tusen takk2 egg
1 banan
1 ts kardemomme
1 ts kanel
1/2 ts bakepulver.
bland alt sammen med stavmikser eller blender.
Så steker du dem som lapper![]()
Hihi, så braTuppa ble bestukket med yoghurt, blåbærvann og en kjærlighet så hun satt rolig og tegnet de 20 min det varte![]()
Jeg aner ikke hva vi skal spiseHørtes behagelig ut
Hva skal dere ha til middag da?
Gikk det bra på den bedrifthelsetjenesten?Har vært på møte med bedriftshelsetjenesten, sånn Standart puste prøve og sånn som vi tar hvert 2 år
Også skal jeg på foreldremøte til 15 åringen. Ellers så skal jeg bare være mamma til sjuklingen min ♡
Hva med deg?![]()
Holder du på med selvdiagnosering,du gjør jobbe lettere for legen daHei på dere.
Fortsatt syk jeg, og sover det meste av tiden jeg er hjemme mens ungene er på skolen/i bhg.
Så overlever jeg ettermiddagen![]()
Var hos legen igjen i dag, og han var enig med meg i teorien min om at det var mycoplasma lungebetennelse![]()
Så tok noen nye prøver på det som jeg håper vi får svar på i morgen. Evt mandag.
Tror jeg må bli lege selv jeg![]()
Ja, der er godt ♡Når hun krøller seg inntil meg og småsmiler, da er det deilig å sove sammensover bedre når det bare er hun og meg, enn alle 3. Men senga er kun 150, så kan ha noe med saken å gjøre
![]()
Turn er gøy men dyrtHehe, det hadde vært gøy da
Håper tuppa mi får interesse for håndball, selv om det nå virker til at dans og turn er det store. Så lenge hun blir litt aktiv så er jeg fornøyd![]()
Gikk fint, litt dårlig pust, men så er jeg jo gravidGikk det bra på den bedrifthelsetjenesten?
Vi skal til samboers bestemor nåså har vi vært å besøkt svigermor på sykehuset.
Kos dere på middagJeg aner ikke hva vi skal spisemen nå ser det ut som at vi skal spise middag hos samboer sin bestemor. Hun liker å bestille take away når vi er på besøk
![]()
Ja, konkluderte vel med at alt sånt egentlig er dyrt... men liker barna det så er det greit .Turn er gøy men dyrt
Ja var en kjapp tur hos legen iallefallHolder du på med selvdiagnosering,du gjør jobbe lettere for legen da
Fortsatt god bedring![]()
HahaJa var en kjapp tur hos legen iallefall![]()
Tok 10 min eller noe tilsammen med den neseprøva![]()
Det burde duTusen takkskal testes!
Glad fotball er billig hvertfall for ellers tror jeg han måtte valgtJa, konkluderte vel med at alt sånt egentlig er dyrt... men liker barna det så er det greit .
Tror turn hadde vært noe for tuppa mi, hun er veldig myk (som meg, faktisk) og elsker å hoppe rundt å slå hodekråke,men her får de ikke begynne på turn før de starter på skolen, så da ble det dans i mellomtiden
Det har jeg. Litt ekstra jobbing så blir der mer lønn også..Hatt en fin dag?
God helg![]()