Skravletråd februar!

Søta ♡
Det er godt å sove sammen syns jeg. Henta tuppa ved 6 tiden i morges jeg, for hun var så varm at jeg syns det var best å ha henne sammen med meg :)
Når hun krøller seg inntil meg og småsmiler, da er det deilig å sove sammen :) sover bedre når det bare er hun og meg, enn alle 3. Men senga er kun 150, så kan ha noe med saken å gjøre :p

Hørtes behagelig ut:D
Hva skal dere ha til middag da?
Jeg aner ikke hva vi skal spise :o men nå ser det ut som at vi skal spise middag hos samboer sin bestemor. Hun liker å bestille take away når vi er på besøk :D

Har vært på møte med bedriftshelsetjenesten, sånn Standart puste prøve og sånn som vi tar hvert 2 år :)
Også skal jeg på foreldremøte til 15 åringen. Ellers så skal jeg bare være mamma til sjuklingen min ♡
Hva med deg? :)
Gikk det bra på den bedrifthelsetjenesten?

Vi skal til samboers bestemor nå :) så har vi vært å besøkt svigermor på sykehuset.

Hei på dere.

Fortsatt syk jeg, og sover det meste av tiden jeg er hjemme mens ungene er på skolen/i bhg.
Så overlever jeg ettermiddagen :-P

Var hos legen igjen i dag, og han var enig med meg i teorien min om at det var mycoplasma lungebetennelse :-P
Så tok noen nye prøver på det som jeg håper vi får svar på i morgen. Evt mandag.

Tror jeg må bli lege selv jeg :-P
Holder du på med selvdiagnosering,du gjør jobbe lettere for legen da :p
Fortsatt god bedring :)

Når hun krøller seg inntil meg og småsmiler, da er det deilig å sove sammen :) sover bedre når det bare er hun og meg, enn alle 3. Men senga er kun 150, så kan ha noe med saken å gjøre :p
Ja, der er godt ♡
Vi hadde 150 når vi fikk tuppa, men byttet den ut med 180, må vel kjøpe 220 nå da :p

Gikk det bra på den bedrifthelsetjenesten?

Vi skal til samboers bestemor nå :) så har vi vært å besøkt svigermor på sykehuset.
Gikk fint, litt dårlig pust, men så er jeg jo gravid :p

Så koselig å på besøk da:)
Huff da; på sykehuset, et hun syk? :(

Turn er gøy men dyrt
Ja, konkluderte vel med at alt sånt egentlig er dyrt... men liker barna det så er det greit .
Tror turn hadde vært noe for tuppa mi, hun er veldig myk (som meg, faktisk :p ) og elsker å hoppe rundt å slå hodekråke,men her får de ikke begynne på turn før de starter på skolen, så da ble det dans i mellomtiden

Ja, konkluderte vel med at alt sånt egentlig er dyrt... men liker barna det så er det greit .
Tror turn hadde vært noe for tuppa mi, hun er veldig myk (som meg, faktisk :p ) og elsker å hoppe rundt å slå hodekråke,men her får de ikke begynne på turn før de starter på skolen, så da ble det dans i mellomtiden
Glad fotball er billig hvertfall for ellers tror jeg han måtte valgt

God kveld damer :)
hvordan har dagen hvert?

Her har den hvert rolig.
Har hvert meg og knøtte hele dagen. Jeg har danset litt Zumba.
Aurora ble hentet av bestefar i dag så da trengte jeg ikke tenke på det.
Hadde pannekaker til middag. Å nå ligge Knøtte å sover litt mens Vesla ser på barne-TV.
Å jeg sitter her med kaffekoppen min :D

Back
Topp