Håper hun sovner snartAt jenta bare ikke kan sovne snaart. Så trøtt at hun nesten ser full uthaha. men finner ikke helt roen stakkar :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper hun sovner snartAt jenta bare ikke kan sovne snaart. Så trøtt at hun nesten ser full uthaha. men finner ikke helt roen stakkar :/
Lurer på om hun kanskje har litt feber:/Håper hun sovner snart![]()
Lurer på om hun kanskje har litt feber:/Håper hun sovner snart![]()
ÅneiLurer på om hun kanskje har litt feber:/
Si fra om du får kjøpt deg et du kan anbefale, jeg kommer i å bære I elastisk først,men ser for meg at jeg må ha et elastisk etterhvert.JEG VIL HA NYT BÆRESJAAAAAAAAAAAL!!!!
holder på å bli gal! sitter å blar meg igjennom side opp og side med vevde sjal...
Jeg vil at ett!!!! Er lei elastisk!!!!
JEG VIL HA NYT BÆRESJAAAAAAAAAAAL!!!!
holder på å bli gal! sitter å blar meg igjennom side opp og side med vevde sjal...
Jeg vil at ett!!!! Er lei elastisk!!!!
Så deiligJeg har akkurat tatt en 30 min zumba runde i stua her..
Var deilig kjente jeg![]()
Si fra om du får kjøpt deg et du kan anbefale, jeg kommer i å bære I elastisk først,men ser for meg at jeg må ha et elastisk etterhvert.
Sist fikk jeg ikke bruk for det, så jeg venter til jeg får sett an barnet![]()
Har du funnet et du har lyst på eller?
Har lyst på nytt jeg og, har lyst på et i diamantmønster..
ja.. det er santSå deilig
Følelsen etterpå er ubeskrivelig!
Dans med utallige muligheter høres jo veldig smart utMellomste her har begynt på dans, men vi snakker barnedans som ikke koster mer enn påmeldingsavgift. De danser i helt vanlig tøy og innesko til sanger fra frost, fantorangen og dora. Det er gjennom en danseskole da (ikke ballett) så mulig å fortsette innen dans, cheerleading og diverse retninger om ønskelig etterhvert. Egentlig har hun lyst å danse ballett, men da må vi til byen, både logistikk og kostnadene blir noe annet i så fall...
Dere burde jo dele på oppgavenejeg må snart gjøre litt husarbeidkan gjøre litt husarbeid når jeg har hentet snuppa også
men nå må mannen trå til så ikke jeg blir innlagt... blodtrykket mitt er helt ute å kjører![]()
Litt varm. Men ikke helt feber enda. Håper ikke det. Men hylskrik og sånt i 2timer ikveld. Sliten...Åneihåper ikke det :/
Alle symptomene minner om mycoplasma, jaHei på dere.
Fortsatt syk jeg, og sover det meste av tiden jeg er hjemme mens ungene er på skolen/i bhg.
Så overlever jeg ettermiddagen![]()
Var hos legen igjen i dag, og han var enig med meg i teorien min om at det var mycoplasma lungebetennelse![]()
Så tok noen nye prøver på det som jeg håper vi får svar på i morgen. Evt mandag.
Tror jeg må bli lege selv jeg![]()
God kveldGod dag, god dag
Idag har vi Vært på karneval i bhg![]()
Det tror jeg påSorry
Det smakte fortreffelig!
Det var pentJeg vil ha dette fra Ellevill!
![]()
Eller dette:
![]()
Satser på det er sånn som soves bort ♡Litt varm. Men ikke helt feber enda. Håper ikke det. Men hylskrik og sånt i 2timer ikveld. Sliten...
Deilig med middag borteJeg aner ikke hva vi skal spisemen nå ser det ut som at vi skal spise middag hos samboer sin bestemor. Hun liker å bestille take away når vi er på besøk
![]()