Ååh. Men den flytter segHåper på det
Ja, akkurat derfor. . :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh. Men den flytter segHåper på det
Ja, akkurat derfor. . :/
Skal han reise?Da var alt pakket til kengubarnet så da kunne jeg finne senga også
Håper du hadde en fin dag i gårsniker bare innom å sier god kveld..
tror det blir kvelden ganske snart på meg.
Ikke jeg heller .rn har det hos mamma så derfor kom jeg på detJeg har ikke badekar så det tenkte jeg ikke på
Ja det skal hanSkal han reise?
Håper du får en fin dag på jobbGod kveld ! Nyter siste kvelden hjemme ! Jobb i morra![]()
Lykke til på kurs for kbPakker til kengubarnet
Er så deilig å slippe detJa. Endelig en kveld uten sutring![]()
God morgen alle sammen![]()
God morgenGod morgen![]()
Sovet godt?
Det var jo utrolig kjipt å høreHehe vel jeg tuller ikke, jeg blir ikke beskyldt for å være smart![]()
Er du ensom i dag??All by myself
Don't wanna be
All by myself
God morgen søte KenguGod morgen alle sammen![]()
God morgen SaraGod morgen.
Mellomste har lyst å spise frokost i barnehagen, der gjorde hun alltid inntil jeg begynte å være hjemme, så vi har tenkt å levere henne litt tidligere i dag. Mannen er på badet nå og så bare drar de, dvs hun må pusse tennene og sånn da.
Så får jeg lage frokost og matpakke til eldste. Med kakao, det er uteskole. Og kaldt.
Men streken i regninga er at yngste våknet, så nå ammer jeg i stedet for å koke kakao.
Jaja, rekker vel begge deler. Hadde vagt tenkt vi kunne gå bort, begynne å øve ham, men det forutsetter at vi blir klare i tide og det spørs vel.
God morgen og lykke til på kontrollGod morgenhun sto opp 07:45 idag. Fått i seg en smoothie og litt brød så får se om hun har med frokost i bhg. Hun vil nok ha melk i bhg så det skal henne få
![]()
Spennende å se om de skal på tur idag. Ca 4 1/2 time til jeg skal på kontroll![]()