Skravletråd februar!

Er en slik vi har
8873613819934.jpg
Så smart!

Ååh.. men enda sjangs den beveger seg på "riktig" sted :) :)

Ååja. I de siste ukene med frøkna var det direkte vondt når hun sparka. Og så ekkelt når hun sparka nedover (hun var i seteleie med føttene rett ned)
Ja, jeg er heldigvis ikke bekymret :)
Leste meg fram til at den flyttet seg hos 97% av de som hadde den i veien.
Ønsker veldig at den skal flytte på seg, siden jeg ikke får spinalbedøvelse må jeg i full narkose ved et eventuelt ks, og det ønsker jeg ikke.. men jeg tar absolutt ingen sorger på forskudd :)

Ønsker veldig at den skal flytte på seg, siden jeg ikke får spinalbedøvelse må jeg i full narkose ved et eventuelt ks, og det ønsker jeg ikke.. men jeg tar absolutt ingen sorger på forskudd :)
Da satser vi på du er på den siden av oddsene ;) hvorfor får du ikke spinalbedøvelse? Pga blod/bløde-sykdommen?

Min flyttet seg jo så er håp :) og min var total. Altså helt foran

Hehe, det er jo Lillelørdag, får skylde på det ;)

Formen er bedre nå på kvelden enn tidligere i dag. Bekkenet går det greit med for jeg tar det med ro,mens kvalmen er det verre med, heldigvis er den ikke konstant da, så jeg klarer hverdagen å holde meg tidvis sosial :)
Ja, det er veldig betryggende å kjenne spark ♡
Bra du klarer det sånn noenlunde ihvertfall. Håper kvalmen forsvinner helt. Er grusomt med den kvalmen

Back
Topp