Så smart!Er en slik vi har
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så smart!Er en slik vi har
![]()
Nei etter gåturer tror jeg. Å gå i vintersko så langt var ikke lurtEtter 30ds?
2 dagerEr det lenge han skal være borte?"
Håper han får det gøy og lærerikt2 dager
Dvs møter opp i morgen tidlig og hentes fredag kl 14
Ja, jeg er heldigvis ikke bekymretÅåh.. men enda sjangs den beveger seg på "riktig" sted![]()
![]()
Ååja. I de siste ukene med frøkna var det direkte vondt når hun sparka. Og så ekkelt når hun sparka nedover (hun var i seteleie med føttene rett ned)
Nei, det kan vel fort bli tungt..Nei etter gåturer tror jeg. Å gå i vintersko så langt var ikke lurt
Ehh, hvis man må de netflix når man er på do da altså.Når jeg googlet etter bilde av den jag har kom jeg også over denne....
Er ikke helt sikker på hva jeg syns om den
Vis vedlegget 161302
Syns bare den var umåtelig harryEhh, hvis man må de netflix når man er på do da altså.
Da satser vi på du er på den siden av oddseneJa, jeg er heldigvis ikke bekymret![]()
Leste meg fram til at den flyttet seg hos 97% av de som hadde den i veien.
Ønsker veldig at den skal flytte på seg, siden jeg ikke får spinalbedøvelse må jeg i full narkose ved et eventuelt ks, og det ønsker jeg ikke.. men jeg tar absolutt ingen sorger på forskudd![]()
Min flyttet seg jo så er håpJa, jeg er heldigvis ikke bekymret![]()
Leste meg fram til at den flyttet seg hos 97% av de som hadde den i veien.
Ønsker veldig at den skal flytte på seg, siden jeg ikke får spinalbedøvelse må jeg i full narkose ved et eventuelt ks, og det ønsker jeg ikke.. men jeg tar absolutt ingen sorger på forskudd![]()
Så er det bare å gjennomføre den daJa, du har rett
Ja,det er jeg med på![]()
Nei er ikke noe godtHåper jeg også, unner ingen bekken smerte![]()
Bra du klarer det sånn noenlunde ihvertfall. Håper kvalmen forsvinner helt. Er grusomt med den kvalmenHehe, det er jo Lillelørdag, får skylde på det![]()
Formen er bedre nå på kvelden enn tidligere i dag. Bekkenet går det greit med for jeg tar det med ro,mens kvalmen er det verre med, heldigvis er den ikke konstant da, så jeg klarer hverdagen å holde meg tidvis sosial
Ja, det er veldig betryggende å kjenne spark ♡
Spesielt med mitt bekken og mine beinNei, det kan vel fort bli tungt..
Ikke dumt om an ligger i badekaret daEhh, hvis man må de netflix når man er på do da altså.
Det var faktisk et ganske godt poengIkke dumt om an ligger i badekaret da
Så da var du også ferdig med permisjonenGod kveld ! Nyter siste kvelden hjemme ! Jobb i morra![]()
Hva pakker du til?Må pakke
Så må jeg trene