Skravletråd februar!

sniker bare innom å sier god kveld..
tror det blir kvelden ganske snart på meg.

noen våkene eller sover alle?

Så er det bare å gjennomføre den da :p tviler på at jeg får med mannen :p
"Salat er kanin mat" :p
Haha :p
Min har funnet ut at midjemålet hadde vokst, så salat var vist greit :p

Min ligger mer ned i åpningen ettersom jeg forsto.. men har ul i april for å sjekke ståa :)
forbi blæra osv? min gjorde det, men nå er den helt vekk så klar bane. håper din har flyttet seg :) jeg fikk jo greie på dette pga vekstkontroll

Haha :p
Min har funnet ut at midjemålet hadde vokst, så salat var vist greit :p
her får jeg heller ikke i mannen salat :p en kanin for og det spiser ikke han! mannfolk :p

forbi blæra osv? min gjorde det, men nå er den helt vekk så klar bane. håper din har flyttet seg :) jeg fikk jo greie på dette pga vekstkontroll
Vet ikke helt, hun sa liksom ikke så mye om det. Men ut fra det min jm sa så ligger den og sperrer for utgangen til barnet..
Jeg tipper også min flytter på seg :)

her får jeg heller ikke i mannen salat :p en kanin for og det spiser ikke han! mannfolk :p
Hehe, har en svigerbror som er sånn :p
Her i huset spiser vi en god del salat og grønnsaker. Tuppa er frivillig (og tidvis) vegetarianer :p

Vet ikke helt, hun sa liksom ikke så mye om det. Men ut fra det min jm sa så ligger den og sperrer for utgangen til barnet..
Jeg tipper også min flytter på seg :)
Det er sånn det var her og, men har du den på fremre eller bakrevegg? :)

Hehe, har en svigerbror som er sånn :p
Her i huset spiser vi en god del salat og grønnsaker. Tuppa er frivillig (og tidvis) vegetarianer :p
God natt fra Daim og hennes eucalyptus fargede bbhugme pute, som dere flotte damer rett og slett hjalp meg med å vinne :D
Såpass :p min 2 åring liker det ikke, men det er faktisk nesten som gjør. Alle grønnsaker på den alderen er bitre. Ååå jeg fikk den i beige farge av mannen til bursdaggave :D god natt :)

Back
Topp